JMD
Well-known member
Want??Mooi zo.
Want??Mooi zo.
Want??
Ja.Zijn die ook verplicht?
Dat was ook een paar uur... Zal om minuten gaan...Bijlhout was dan wel geen premier maar ik vermoed dat die nog wat eerder weg was.
Ze was van de LPF.... Mijn hemel, wat een groep incompetente kneuzen was dat... Ik durf bijna te zeggen dat zelfs het FVD daar nog gunstig bij afsteekt, maar dat is teveel eer voor de FVD...Zonde dat we die dan geen premier hebben gemaakt. Waren we van dat vrouw-moet-premier-worden gezeik ook af
Krankzinnig weer. In Nederland wordt het ook steeds gekker met die anti-rook campagne.![]()
Nieuw-Zeeland komt met rookverbod
Nieuw-Zeeland pakt het anti-rookbeleid rigoureus aan. Met ingang van volgend jaar mag niemand die na 2008 is geboren, en de generaties die volgen, nog tabaksproducten kopen, ook niet als ze eenmaal…www.telegraaf.nl
Ik ben voor beleid om roken te ontmoedigen.
Maar het is kansloos dit op deze manier. Je laat gewoon je oudere broer/zus, vriend(in) dat pakje sigaretten halen. En verder, ik hoop dat Ardern cs goed gekeken hebben wat er gebeurde toen in Amerika de alcohol werd verboden...
Als je rookt heb je geen recht meer op een IC bed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
OkAls je rookt heb je geen recht meer op een IC bed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
En dan stop je met roken kom je 20 kilo aan, en dan ook heb je geen recht op een IC bed.Als je rookt heb je geen recht meer op een IC bed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
En denk eens aan al die mensen die zich dan op termijn gaan melden bij de GGZ, waar de wachttijden inmiddels al zijn opgelopen tot gemiddeld 9 maanden.En dan stop je met roken kom je 20 kilo aan, en dan ook heb je geen recht op een IC bed.