Buitenlandse politiek

Maasveld

Well-known member
2 prikken niet genoeg ook nog. Dan is het maar goed dat de meneer van de vaccins en de mevrouw van de Eu getrouwd zijn, dan krijgen we wat korting. Of zal het niet zo voorspellend zijn?
Met wie zijn de meneren van de paracetamol, ibuprofen, chemo, diclofinac, etc. eigenlijk getrouwd?
 

erka

Well-known member
De nieuwe premier van Zweden heeft het precies enkele uren volgehouden en is vervolgens weer afgetreden omdat de begroting werd weggestemd. Take that.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zonde dat we die dan geen premier hebben gemaakt. Waren we van dat vrouw-moet-premier-worden gezeik ook af
 

JMD

Well-known member
Zonde dat we die dan geen premier hebben gemaakt. Waren we van dat vrouw-moet-premier-worden gezeik ook af
Ze was van de LPF.... Mijn hemel, wat een groep incompetente kneuzen was dat... Ik durf bijna te zeggen dat zelfs het FVD daar nog gunstig bij afsteekt, maar dat is teveel eer voor de FVD...

Vorig jaar ergens een docu (of een Andere tijden) gezien over die 2 maanden met de LPF in het kabinet. Wat een teringzooi was dat. Van de buitenkant zag je dat toen al, bij het kijkje van binnenuit een kleine 20 jaar later was het nog erger geweest dan het leek.
 

JMD

Well-known member

Ik ben voor beleid om roken te ontmoedigen.
Maar het is kansloos dit op deze manier. Je laat gewoon je oudere broer/zus, vriend(in) dat pakje sigaretten halen. En verder, ik hoop dat Ardern cs goed gekeken hebben wat er gebeurde toen in Amerika de alcohol werd verboden...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Ik ben voor beleid om roken te ontmoedigen.
Maar het is kansloos dit op deze manier. Je laat gewoon je oudere broer/zus, vriend(in) dat pakje sigaretten halen. En verder, ik hoop dat Ardern cs goed gekeken hebben wat er gebeurde toen in Amerika de alcohol werd verboden...
Krankzinnig weer. In Nederland wordt het ook steeds gekker met die anti-rook campagne.
 
Bovenaan