SanMark.
Well-known member
Wat al miljoenen jaren gebeurd.Exact! Uitstekende uitleg. Klimaatverandering is gewoon een wetenschappelijk aantoonbaar feit.
Wat al miljoenen jaren gebeurd.Exact! Uitstekende uitleg. Klimaatverandering is gewoon een wetenschappelijk aantoonbaar feit.
wel op het gebied van zonnepanelen, biomassa centrales en windmolens.Dus @SanMark. heeft geen gelijk?
Zelfs het afval kan weer opnieuw worden gebruikt in de nieuwste reactoren. Gas heb je nodig als tussenstap naar volledig over te gaan op kernenergie.Gas is beter dan kolen maar het stoot nog steeds CO2 uit.
Kernenergie kan ik ook wel begrijpen. Dat levert uiteindelijk toch kernafval op waar ze nog steeds niet weten wat ze er mee moeten.
Zo handig ben jij niet dat het lukt. Misschien een andere handige Harry die dat kan en wil doen ?Misschien handig om deze discussie even te verplaatsen?
Zit je nu al aan de zuip?Zo handig ben jij niet dat het lukt. Misschien een andere handige Harry die dat kan en wil doen ?
Duidelijk.Nee veel te vroeg. Ik begin meestal rond 23.00 met mijn eerste biertje.
Goede vraag, zijn eigen partij lijkt het vertrouwen voor een groot deel opgegeven te hebben.Hoe lang zou Boris het nog volhouden?
Goede vraag, zijn eigen partij lijkt het vertrouwen voor een groot deel opgegeven te hebben.
Conservatieven kunnen keihard zijn voor elkaar. Thatcher hadden ze ook keihard laten vallen toen duidelijk werd dat ze geen vierde verkiezing zou winnen.
Labour kan ook kritisch op zichzelf zijn. Maar de Tories grijpen sneller echt in als ze dat echt nodig achten.Dat werkt bij Labour anders? Hier in Nederland is niemand zo kritisch op zichzelf als de PvdA, terwijl de VVD geen zelfkritiek kent.