Buitenlandse politiek

Jamel

Administrator
Forumleiding
En dan stop je met roken kom je 20 kilo aan, en dan ook heb je geen recht op een IC bed.
En denk eens aan al die mensen die zich dan op termijn gaan melden bij de GGZ, waar de wachttijden inmiddels al zijn opgelopen tot gemiddeld 9 maanden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
We leven in een topland.
We zijn het niet altijd eens en dat is ook prima. Maar ik begin me ook steeds meer te ergeren aan allerlei onbegrijpelijke dingen die in dit land gebeuren. En nee, dan is het anti-rookbeleid niet eens het ergste. Verre van zelfs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En denk eens aan al die mensen die zich dan op termijn gaan melden bij de GGZ, waar de wachttijden inmiddels al zijn opgelopen tot gemiddeld 9 maanden.

Neem aan dat ze met Baudet en zijn kornuiten in de Tweede Kamer toch een keer meer geld gaan steken in de GGZ.
 

SanMark.

Well-known member
We zijn het niet altijd eens en dat is ook prima. Maar ik begin me ook steeds meer te ergeren aan allerlei onbegrijpelijke dingen die in dit land gebeuren. En nee, dan is het anti-rookbeleid niet eens het ergste. Verre van zelfs.
Fijn dat je steeds meer mijn kant op komt.

Ik heb met het klimaat 100% gelijk gekregen, met de hele BLM/Woke gebeuren heb en ga ik steeds meer gelijk krijgen en met het drama van onbeperkte immigratie en de overvloed aan Islam die daaruit voortkomt ga ik ook gelijk krijgen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fijn dat je steeds meer mijn kant op komt.

Ik heb met het klimaat 100% gelijk gekregen, met de hele BLM/Woke gebeuren heb en ga ik steeds meer gelijk krijgen en met het drama van onbeperkte immigratie en de overvloed aan Islam die daaruit voortkomt ga ik ook gelijk krijgen.
Haha, voordat ik daar naartoe opschuif moet er nog wel het één en ander gebeuren. Ik heb me het meest kwaad gemaakt (en dat doe ik trouwens nog steeds) over de hele toeslagenaffaire, de idiote nasleep ervan en het institutionele racisme wat daar heel zichtbaar een rol heeft gespeeld.
 

SanMark.

Well-known member
Haha, voordat ik daar naartoe opschuif moet er nog wel het één en ander gebeuren. Ik heb me het meest kwaad gemaakt (en dat doe ik trouwens nog steeds) over de hele toeslagenaffaire, de idiote nasleep ervan en het institutionele racisme wat daar heel zichtbaar een rol heeft gespeeld.
Je hoeft ook niet mijn kant op te komen maar over 10 jaar , denk je bij jezelf . Hmm die SanMark. was toch aardig spot on.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je hoeft ook niet mijn kant op te komen maar over 10 jaar , denk je bij jezelf . Hmm die SanMark. was toch aardig spot on.
Wie weet! Ik durf wel over mezelf te zeggen dat ik prima in staat ben om mijn ongelijk toe te geven. Dus mocht dit forum tegen die tijd nog steeds in de lucht zijn, wil ik daar best op reflecteren.
 

SanMark.

Well-known member
Wie weet! Ik durf wel over mezelf te zeggen dat ik prima in staat ben om mijn ongelijk toe te geven. Dus mocht dit forum tegen die tijd nog steeds in de lucht zijn, wil ik daar best op reflecteren.
Ik hoop zo dat ik ongelijk heb. Zou dat met liefde toe willen geven.
 

Batigoal

Well-known member
O ja, energietransitie. Dat is zeker een vuil spel.
En hier raak je de kern.

Enerzijds is er klimaatverandering.

Anderzijds is er de energietransitie als mogelijke oplossing voor het probleem, waarbij zoals bij ieder probleem allerlei bedrijven en partijen gaan lobbyen en erop duiken om er een slaatje uit te slaan.

Dat zijn twee verschillende dingen. Alleen omdat sommige mensen hun vraagtekens zetten bij het tweede, redeneren ze automatisch dat het eerste dus ook niet waar/eerlijk moet zijn. En dat is waar de plank vaak wordt misgeslagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Max

Administrator
Forumleiding
En hier raak je de kern.

Enerzijds is er klimaatverandering.

Anderzijds is er de energietransitie als mogelijke oplossing voor het probleem, waarbij zoals bij ieder probleem allerlei bedrijven en partijen gaan lobbyen en erop duiken om er een slaatje uit te slaan.

Dat zijn twee verschillende dingen. Alleen omdat sommige mensen hun vraagtekens zetten bij het tweede, redeneren ze automatisch dat het eerste dus ook niet waar/eerlijk moet zijn. En dat is waar de plank vaak wordt misgeslagen.

Probleem is dat tegenwoordig alles een religie is. Of het nou corona is of energietransitie. Bepaalde oplossingen passen wel of niet bij het geloof en oplossingen worden niet op de inhoud beoordeeld. Als daar dan ook nog eens financieel gewin bij komt kijken, dan zorgt het helemaal voor vieze onproductieve spelletjes.

Lijkt mij toch vrij duidelijk dat ieder element moet worden meegenomen. De winning, verbruik en het opruimen.
 

gevegt

Well-known member
Laten we dan beginnen met het toegeven van fouten.
Zo is biomassa best prima, maar hoe het nu gaat is compleet belachelijk, kost veel geld en is niet goed voor het milieu.
Maar ja, de politiek is een weg ingeslagen en weigert hun fout toe te geven. Zo wordt het dus nooit wat.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
En hier raak je de kern.

Enerzijds is er klimaatverandering.

Anderzijds is er de energietransitie als mogelijke oplossing voor het probleem, waarbij zoals bij ieder probleem allerlei bedrijven en partijen gaan lobbyen en erop duiken om er een slaatje uit te slaan.

Dat zijn twee verschillende dingen. Alleen omdat sommige mensen hun vraagtekens zetten bij het tweede, redeneren ze automatisch dat het eerste dus ook niet waar/eerlijk moet zijn. En dat is waar de plank vaak wordt misgeslagen.

Exact! Uitstekende uitleg. Klimaatverandering is gewoon een wetenschappelijk aantoonbaar feit.
 
Bovenaan