Jep.Meen je dit?
Volgens mij is dit nooit opgenomen in de statuten. Dat begreep ik tenminste toen met die Griekse crisis zo'n beetje.De EU mag er wel een land uitzetten maar alleen als alle landen instemmen. En dat gebeurt dus nooit want vriendjespolitiek.
Dit dus ook, dat zul je toch langzaam af moeten bouwen lijkt me omdat anders de helft van je land in de ellende komt, ik zou al een behoorlijk probleem krijgen iig.Uiteraard niet van vandaag op morgen.
goeie nuance idd, daar kan ik me wel in vinden.Ik heb niet zozeer problemen ermee dat we netto betaler zijn. Dat vind ik logisch. Dat je dan relatief vaak een tik op de vingers krijgt…
Ik dacht dat Bergkamp voorzitter van de 2e Kamer was? Dus waarom dit dan in Buitenlandse Politiek moet???Wat is Vera Bergkamp toch een ontzettend zwakke voorzitter.
Mooi zo.De Europese coronacheck is een blijvertje, maar blijven twee vaccinaties genoeg?
Hij zou tijdelijk zijn, een jaar, maar nu lijkt hij toch te blijven. De Europese Commissie werkt aan een permanent coronacertificaat. Hij moet ook anders: twee vaccinaties zijn waarschijnlijk niet genoeg om een QR-code te behouden.www.trouw.nl
De dag die je wist dat zou komen...
Maar nee, het waren complottheorieën dat de coronacheck een blijvertje zou zijn (in september werd dat gezegd: 'waar maak je je druk om, het is er maar 1 maand') en dat we ons vaker moesten laten prikken...
Conclusie: als dit er doorkomt bepalen de overheden precies wat je moet doen qua vaccinatie. Vrije wil is weg. Dan is de stap dat die codes voor andere zaken gebruikt gaan worden in ieder geval niet onmogelijk meer, en naw niet ver weg.