1600 miljoen maanden formeren.En nu?
Remkes bellen.En nu?
Dan lopen ze regelrecht naar Rusland toe. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.Die Polen maken het nu helemaal bont. Wel het EU-geld maar niet de EU-rechtsorde.
Er is maar één oplossing voor de Polen: daar is de uitgang! Doei!
Dan lopen ze regelrecht naar Rusland toe. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Dan lopen ze regelrecht naar Rusland toe. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Als je de Poolse historie ook maar een beetje kent weet je dat dat zeker niet gaat gebeuren.Dan lopen ze regelrecht naar Rusland toe. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Zulke goede herinneringen hebben ze geloof ik niet aan Russen. Ik weet niet of ze nog iets interessants hebben voor de Chinezen.
Nou, dat denk ik niet.
Die ken ik en ik zie ook wat er al jarenlang nu aan de hand is.Als je de Poolse historie ook maar een beetje kent weet je dat dat zeker niet gaat gebeuren.
De "tegenstanders" zullen het wel zo zien en er alles aan doen om de andere populistische regeringen er doen laten bewegen het zelfde te doen.Als we zonder Polen terug vallen naar een zwak Europa dan is het wel heel droevig gesteld.