JMD
Well-known member
Ik blijf me nog steeds overigens afvragen of dit echt gebeurd is of dat het een mythe is.Goed uitgelegd JMD, niks aan toe te voegen.
Ik blijf me nog steeds overigens afvragen of dit echt gebeurd is of dat het een mythe is.Goed uitgelegd JMD, niks aan toe te voegen.
Historici zijn het er niet over eens of het bewezen is dat het zeker gebeurd is of niet, maar niemand sluit het uit...Ik blijf me nog steeds overigens afvragen of dit echt gebeurd is of dat het een mythe is.
Te mooi verhaal om dood te factchecken lijkt me...Historici zijn het er niet over eens of het bewezen is dat het zeker gebeurd is of niet, maar niemand sluit het uit...
Omdat ze daar wel een sterke leider hebben. Mark Drakeford, de premier van Wales, is heel populair. Zijn aanpak van Corona en hoe hij voor Wales opkomt waarbij hij het niet schuwt moeilijke vragen aan "Westminster" te stellen is populair daar. Ook het feit dat hij met Nicola Sturgeon in Schotland en Arlene Foster in Noord-Ierland samenwerkt om zijn doelen te bereiken ondanks soms grote politieke verschillen wordt gewaardeerd.Hoe komt het dat Labour het ineens nu in Wales zo goed doet?
Biden erkent als eerste president de racistische slachting in Tulsa.
Held!
Beetje ?Was mij ook niet helemaal bekend maar idd wel een heftig verhaal. Beetje KKK gehalte.
Beetje ?
Ben je wel goed bij je paasei ?Jij zal er vast met plezier over gelezen hebben.
Nou dan kunnen de herstelbetalingen op gang komen.
Misschien hierom?Ben je wel goed bij je paasei ?