Buitenlandse politiek

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat die gek dat zelf ook niet meer weet nu... Die geniet nog even van zijn laatste 2 weken of fame...

Trouwens, hoorde vanochtend dat er nu Senaatsverkiezingen zijn in (ik meen) Georgia? Waarom nu? Senaatsverkiezingen zijn toch altijd om de 2 jaar en als dat in een jaar valt met de presidentsverkiezingen tegelijk met die?

De ene is om een opengevallen vacature te vullen, de zittende senator is opgestapt door gezondheidsredenen. De andere is een 2e ronde. In Georgia komt er een tweede ronde als er niemand 50% haalt de eerste keer. Op 3 november was er geen beslissing gevallen in de normale verkiezing, waardoor de 2 met de meeste stemmen in de 2e ronde het tegen elkaar opnemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Iemand in Amerika is opgepakt vanwege betrokkenheid bij de bestorming van het Capitool. Niks vreemds aan zou je zeggen. Toch wel, de beste man droeg zijn bedrijfsjas met daar achterop het telefoonnummer van zijn werk.... Lekker snugger... :)
 

zwammy

Well-known member
Vaccinaties ook pas 10 miljoen las ik, wij hebben er wel wat meer gezet. Alleen de cijfers kloppen niet.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik bedoelde idd ook qua vaccinaties... ;)

Op dat gebied heeft de EU wat knaps voor elkaar gekregen. Alle partijen in de parlementen van het VK, Noord-Ierland en Ierland zijn het allemaal met elkaar eens dat de stappen van de EU niet goed waren. Dat is best een behoorlijke prestatie dat die het allemaal met elkaar eens zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan