Buitenlandse politiek

SanMark.

Well-known member
Ik ben cynisch ten opzichte van BLM en alle aanverwante subsidie slurpende organisaties.

Niet ten opzichte van schandalige zaken zoals Tulsa en elke andere echte discriminatie zaak die er is.

Het ging er hier meer om dat na elk excuus een herstelbetaling word geeist dus vandaar mijn opmerking.

BLM is een groot kankergezwel dat alleen maar haat zaait en waar we de komende 20 tot 30 jaar nog last van hebben/krijgen. Al gaan er gelukkig wel steeds meer ogen open.
 

zwammy

Well-known member
Die Denen pakken goed door met het migratiebeleid. De EU weer dreigen al een schaapje, deden ze eerder ook al bij Zwitserland, maar dat is weer een land die daar een keer de schouders over ophaalt en door gaat met leven, benieuwd hoe de Denen dit verder oppakken.
 

ALenstra

Well-known member
Ja nou. Wil je asiel aanvragen in Denemarken? Prima, maar dan wordt je wel naar een kamp buiten de EU gebracht. Volgens mij doen ze zoiets al jaren in Australie. Maar ik heb al begrepen dat een aantal mensen niet blij is.
 

zwammy

Well-known member
Zo, dat is ongeveer wel een goede samenvatting van wat ik vertelde 👍

Iets wat de EU al jaren roept en als een land dit dan doet is opeens het hek van de dam.
 

Ska P 187

Well-known member
Wie weet. Is wel klein. Dus daar kan je weinig mensen in kwijt.
Met elke herfststorm los je dat probleem op om in de algemene sfeer van dit forum te blijven.
Wadlopen is misschien wel een probleem. Als de helft van de tijd dat eiland geen eiland is tsja, dan komen ze allemaal bij Erka op de koffie/thee.
Wordt het wel iets van een selectie met een sportief tintje.
Hebben we anders nog wat ouwe booreilanden In Noordzee staan die aan het wegroesten zijn?
 

Ska P 187

Well-known member
Inderdaad, is toch een digitaal foefje, je hebt gelijk.
Allemaal naar Bonaire, maken we daar gewoon weer een nieuw beloofde land van zonder rekening te houden met de bevolking die daar al woont.
Succes gegarandeerd.
 

Abubakari

Well-known member
Niks mis met Orban zwammy?

Las ik net op teletekst:

Het Hongaarse parlement heeft een wet
aangenomen,waarmee het wordt verboden
onder minderjarigen homoseksualiteit en
verandering van sekse te 'promoten'.
Duizenden mensen demonstreerden de
afgelopen dagen nog tegen het voorstel.

Met de wet worden boeken,films en
andere media met seksuele inhoud die
niet heteroseksueel is verboden.Ook
reclames waarin homoseksualiteit of
transseksualiteit 'genormaliseerd'
wordt,mogen niet meer worden getoond.

De Hongaarse wet lijkt op de wet die
sinds 2013 geldt in Rusland.Daaronder
is "propaganda voor niet-traditionele
seksuele relaties" verboden.
 

zwammy

Well-known member
Zoals zoveel andere landen in de wereld. Bizar inderdaad maar past nog net niet in de creperende ouderen die dood gaan, vermoorde journalisten en al de andere zaken.

Kijk, je kan wel blaten over wat er allemaal niet goed gaat maar dan moet je dat wel feitelijk doen en niet wat eurofielen napraten.
 

Abubakari

Well-known member
Ik praat niemand na, ik post alleen een bericht waaruit blijkt dat het een homofoob is. De rest van die aantijgingen geloof ik trouwens ook wel,.
 

gevegt

Well-known member
Held!

President Poetin bedankt de Russische
burgers voor het vertrouwen dat ze
gegeven hebben door hun stem uit te
brengen.De opkomst is met 51 procent
iets hoger dan de vorige keer,toen het
opkomstpercentage 47 procent was.

Volgens de kiescommissie zijn vrijwel
alle stemmen geteld.Verenigd Rusland,de
partij die Poetin steunt,kreeg bijna 50
procent van de stemmen,iets minder dan
vorige keer.Het is wel genoeg voor een
tweederdemeerderheid in de Doema.

De oppositie zegt,net als waarnemers,
dat er grootschalige fraude is gepleegd
en ook de EU,het VK en de VS zeggen dat
de verkiezingen niet vrij waren.
 
Bovenaan