Maak er maar wat tijd voor vrij.Sorry, iets te lang. Heb je een samenvatting?
Maak er maar wat tijd voor vrij.Sorry, iets te lang. Heb je een samenvatting?
Je mist ook niet heel veel hoor. Zo bijzonder is het ook weer niet. De twee hebben een gesprek over vooral het leed van het Palestijnse volk en Israël die dit veroorzaakt en dat dit moet stoppen.Nou nee. Het zijn niet de onderwerpen die mij interesseren. En op Twitter lezend is de ene helft het 100% eens met dit en 100% oneens met dit dus dan ga ik er zeker geen kwartier of langer naar luisteren.
Aha, dus ze riepen op om de gijzelaars vrij te laten, Hamas en Hezbollah te ontmantelen en dan voor de 7e keer proberen om de vrede te regelen. Wijze heren!Je mist ook niet heel veel hoor. Zo bijzonder is het ook weer niet. De twee hebben een gesprek over vooral het leed van het Palestijnse volk en Israël die dit veroorzaakt en dat dit moet stoppen.
Als het filmpje op Twitter wordt geplaatst, kijk je het dan wel?Nou nee. Het zijn niet de onderwerpen die mij interesseren. En op Twitter lezend is de ene helft het 100% eens met dit en 100% oneens met dit dus dan ga ik er zeker geen kwartier of langer naar luisteren.
De herdenkingen van die 'lieve man' zullen wel weer klaar staan in de NRC, Volkskrant enz...Oh, de volgende leider van Hamas dood. Vervelend nadat net 15 miljoen is opgehaald.
En nu het hele verhaal a.u.b.Dader aanslag southport bleek toch ook terrorist en moslim. Er zijn bij huiszoekingen boeken van Al Qaeda als materiaal om spullen mee te maken waar,ee een aanslag gepleegd kan worden…
Goh, dat had nou niemand verwacht. O ja, de goedgelovige groep natuurlijk wel, die vonden het vooral een lieve jongen enz…
Dat het een Engels geboren christen was bedoel je?En nu het hele verhaal a.u.b.
Ja, of de talloze aanwijzingen van rechtsextremisme bij de beste man.Dat het een Engels geboren christen was bedoel je?
Dat duurt nog wel even. Het was een technisch referendum, waarbij de route naar toetreding wordt vastgelegd, zonder dat een volgende bewindsman of -vrouw dit weer teniet kan doen.Moldavië de EU in 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Ja, dan komen ze natuurlijk allemaal hier heen.Moldavië heeft een BNP van 23 miljard. Nederland 738 miljard.
Qua BBP per hoofd van de bevolking staat Moldavïe net boven Sudan en Djibouti. Het BBP per hoofd van bevolkking van Nederland is 35x groter. De armste provincie van Nederland, Drenthe, nog heeft een BBP/inwoner dat 25x groter is dan Moldavië.
Kortom: Moldavië, daar gaat misschien je kleine teen een keertje van jeuken maar verder merken we daar echt helemaal niks van.