Buitenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Nou nee. Het zijn niet de onderwerpen die mij interesseren. En op Twitter lezend is de ene helft het 100% eens met dit en 100% oneens met dit dus dan ga ik er zeker geen kwartier of langer naar luisteren.
 

Wigboldus

Well-known member
Nou nee. Het zijn niet de onderwerpen die mij interesseren. En op Twitter lezend is de ene helft het 100% eens met dit en 100% oneens met dit dus dan ga ik er zeker geen kwartier of langer naar luisteren.
Je mist ook niet heel veel hoor. Zo bijzonder is het ook weer niet. De twee hebben een gesprek over vooral het leed van het Palestijnse volk en Israël die dit veroorzaakt en dat dit moet stoppen.
 

zwammy

Well-known member
Je mist ook niet heel veel hoor. Zo bijzonder is het ook weer niet. De twee hebben een gesprek over vooral het leed van het Palestijnse volk en Israël die dit veroorzaakt en dat dit moet stoppen.
Aha, dus ze riepen op om de gijzelaars vrij te laten, Hamas en Hezbollah te ontmantelen en dan voor de 7e keer proberen om de vrede te regelen. Wijze heren!
 

Batigoal

Well-known member
Nou nee. Het zijn niet de onderwerpen die mij interesseren. En op Twitter lezend is de ene helft het 100% eens met dit en 100% oneens met dit dus dan ga ik er zeker geen kwartier of langer naar luisteren.
Als het filmpje op Twitter wordt geplaatst, kijk je het dan wel?
 

erka

Well-known member
Maar wel raar. Je kijkt dus niet naar dit soort filmpjes omdat het te lang duurt maar zit wel de hele dag op twitter de 50% pulp en 50% fictie te lezen?
 

zwammy

Well-known member
Nou nee, heb nog best een interessant leven. Maar op twitter heb je een lijst staan waar op dat moment veel op gereageerd wordt, en daar stond heertje bij. En daarbij waren de meningen dus verdeeld. Dus dan ben ik in 5 minuten klaar. En zoals je weet kijk ik over het algemeen geen programma's op de NPO, alleen opsporing verzocht en het voetballen.
 

JMD

Well-known member
Oh, de volgende leider van Hamas dood. Vervelend nadat net 15 miljoen is opgehaald.
De herdenkingen van die 'lieve man' zullen wel weer klaar staan in de NRC, Volkskrant enz... ;)


Even serieus: je kan van alles van Israël vinden (en dat moet ook, want Netanyahu is een debiel), maar vijanden uitschakelen kunnen ze wel.
 
Bovenaan