Buitenlandse politiek

Pieros

Active member
Op een van de vele ritjes naar Engeland zijn we ergens tussen de Frans-Belgische grens door Franse politie van de weggehaald en naar een industrieterrein geloodst. Vier mannen, eind twintig op een opmerkelijk tijdstip op weg met Nederlands kenteken, ik snap wel dat het verdacht is. De auto werd helemaal leeggehaald, de drugshonden hebben we acht keer die auto en ons besnuffeld maar niets te vinden. De teleurstelling op de gezichten van de agenten staat me nog helder voor de geest.

Daar was ik bij. Die teleurstelling kan ik me ook nog goed herinneren. We moesten en zouden drugs bij ons hebben, ze bleven maar zoeken. Wat in ons nadeel sprak was dat we zeiden dat we naar het voetbal gingen, maar geen kaartjes bij ons hadden. Die zouden we bij het stadion ophalen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben in Marokko door de douane van het vliegveld staande gehouden en naar achteren geleid, omdat je met heel veel fantasie mijn achternaam (verder zo Hollands als het maar kan) als Arabisch zou kunnen beschouwen. Met handen en voeten en wat woorden Frans toch echt uitgelegd dat ik dat niet ben. Na wat gegrom en boze blikken hebben ze mij er uiteindelijk doorgelaten.
 

zwammy

Well-known member
  • Haha
Waarderingen: JMD
Bovenaan