Buitenlandse politiek

JMD

Well-known member
Atreides, met dat soort posts toon je dus precies aan wat ik bedoel. Je bent 'bedrijfsblind' over de EU. Met jou discussiëren over de EU is hetzelfde als discussiëren met een streng gereformeerde over geloof. Je ziet de splinters in de ogen van de ander, maar de balken in eigen ogen niet. (om maar eens in Bijbelse termen te blijven)

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
4 more years voor Trump dus.
Jep. Zit er dik in.

las net dat de jongeren die op Sanders zouden hebben gestemd nu een eisenlijstje hebben voor biden, anders stemmen ze niet op hem....
De millennials blijven hopeloos naïef. Als ze willen dat trump uit het witte huis gaat zullen ze toch echt op biden moeten stemmen.

noordooster

Well-known member
Atreides, met dat soort posts toon je dus precies aan wat ik bedoel. Je bent 'bedrijfsblind' over de EU. Met jou discussiëren over de EU is hetzelfde als discussiëren met een streng gereformeerde over geloof. Je ziet de splinters in de ogen van de ander, maar de balken in eigen ogen niet. (om maar eens in Bijbelse termen te blijven)

Ja Atreides, als je niet net zo denkt als JMD dan ben je bedrijfsblind, want alleen ons aller JMD heeft de wijsheid in pacht.

Atreides

Well-known member

Een bijzondere benadering.

In politiek en economie heb je een zelden 'volkomen goed' of een volkomen fout antwoord.

Ik heb aangegeven dat ik bepaalde nadelen overkomelijk vindt gezien de geo-politieke situatie.

Net zoals dat ik eerder heb aangegeven TEGEN de Europese grondwet te hebben gestemd en tegen de snelle aansluiting was in (ik meen) 2004 van 10 landen ineens. Dat is een beetje alsof JMD denk dat hij je praat met iemand die streng gereformeerd is terwijl zijn gesprekspartner niet meer naar de kerk gaat en 'danst' voor het huwelijk.

Zou je zo vriendelijk willen zijn mijn vragen alsnog te beantwoorden?

gevegt

Well-known member
Even een gokje wagen.
Nederland stemt over 4 uur toe dat er heel veel geld naar het zuiden gaat.

SanMark.

Well-known member
De eerste circa 80 miljard die de Britten in de zak kunnen houden ,en niet in één of ander EU fonds moeten stoppen.

JMD

Well-known member
Moeten ze vooral doen. Daar wordt de EU slechter van en dan komen ze met hangende pootjes terug. ;)
Overigens kunnen we volgens mij niet zomaar uit de EU worden gegooid, en als dat wel zo is zal dat denk ik via artikel 50 moeten en kunnen wij (itt de Britten) de eisen stellen hoe we uit elkaar kunnen... ;)

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dit komt uit de Express, dat is per definitie fake news. Zelfs The Sun is nog betrouwbaarder en dat zegt erg veel...

Bovenaan