Buitenlandse politiek

Pascallovic

Well-known member
Ze kunnen nog steeds geen fatsoenlijke polls opzetten in de VS gezien de uitslagen van Super tuesday. Sanders was de grote favoriet, maar Biden wint bijna alle staten. :eek:mg:

Mario

Well-known member
Biden of Sanders dus … 500 miljoen is in ieder geval niet genoeg geweest voor Bloomberg.

Mario

Well-known member
Amerika heeft nog nooit zo'n leuke president gehad, laat hem nog maar 4 jaar zitten. Ik hoop wel op Sanders als tegenkandidaat, dat wordt geweldig entertainment in het najaar :jerry:

SanMark.

Well-known member
Dat laat ik aan jezelf over. Je great American Hero is wel bekend.

Trump is nooit mijn held geweest, als zal er misschien een quote ronddwalen van "wat een held" .

Al doet hij het wel veel beter dan al de zuurtjes hier en op tv voorspeld hebben.
En hij gaat ook gewoon herkozen worden.

Mocht je iemand anders bedoelen , dan hoor ik het graag.

Atreides

Well-known member
Zorgwekkend.

Dan maar uit de EU trappen. Overigens zie ik wel graag een bijdrage voor Italie en Spanje die zo zwaar getroffen zijn door Corona.

zwammy

Well-known member
Gelukkig word er wel 650 miljoen overgemaakt naar Marokko en Tunesië. Prioriteiten stellen kunnen ze wel bij de eu​

Atreides

Well-known member
Gelukkig word er wel 650 miljoen overgemaakt naar Marokko en Tunesië. Prioriteiten stellen kunnen ze wel bij de eu​

Waar is dat geld voor?

N.B. we kunnen in deze crisis natuurlijk wel mooi de populistische reflex zien. Steeds roepen dat nationale regeringen zo veel mogelijk zelf moeten beslissen en als er dan een keer daadwerkelijk alle bevoegdheden bij de nationale regeringen zijn (zoals in het geval van gezondheidszorg) blijven roepen dat er geen EU is.

Bovenaan