Buitenlandse politiek

gevegt

Well-known member

De AFD wordt steeds rechters en duldt geen leiders meer die iets minder ultra rechts zijn. Afgelopen week is de vijfde prominent gezwicht onder die druk.
Komt bij dat de FDP natuurlijk de verkiezing van hun leider had moeten afwijzen.

JMD

Well-known member
De AFD wordt steeds rechters en duldt geen leiders meer die iets minder ultra rechts zijn. Afgelopen week is de vijfde prominent gezwicht onder die druk.
Komt bij dat de FDP natuurlijk de verkiezing van hun leider had moeten afwijzen.

Enige punt is dat deze leider er niet voor de AfD zit, maar voor de FDP. Dat de AfD steeds enger wordt ben ik met je eens.

gevegt

Well-known member

Bonehead

Well-known member
Dan nog steeds kan het niet uit de late uitzending van gisteravond geweest zijn (daar reageerde ik op), want de State of the Union was pas vannacht. :p

Het was vanmorgen gewoon te zien in het journaal. Ik heb zo'n idee dat het niet in jouw denkbeeld past.

JMD

Well-known member
Hij wil niks met de AFD te maken hebben, maar accepteert wel de uitslag. Dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd.
Tsja, wat had hij dan moeten zeggen? Nee, ik wil deze verkiezingen niet winnen als het door steun van de AfD komt???

gevegt

Well-known member
Het goede nieuws over Thüringen is natuurlijk dat ze een voorloper zijn om de Heilstaat weer nieuw leven in te blazen.

Als dit geen streepjes oplevert, weet ik het ook niet meer.

JMD

Well-known member
Het was vanmorgen gewoon te zien in het journaal. Ik heb zo'n idee dat het niet in jouw denkbeeld past.
Nee hoor, want ik vind Trump een verschrikkelijke lul. Dat 'we are doing great' hangt me de keel uit, zijn overdreven manier van praten, gatver... Ik hoop op Sanders als president (hoopte ik 4 jaar terug ook).

Overigens Bonehead, daar ging mijn opmerking niet over: jij zegt dat je het gisteravond laat gezien hebt (danwel 'live' danwel via uitz. gemist), maar dat kan helemaal niet, want de S.o.t.U was vannacht om 3.00... ;)
Nu heb je het over vanmorgen, dat kan wel, heb ik blijkbaar niet goed gekeken

JMD

Well-known member
De impeachment van trump heeft het overigens niet gehaald, is zojuist (zoals verwacht) gestrand in de Senaat. Slechts 1 Republikein stemde voor impeachment, dat was te weinig.

Bovenaan