gevegt
Well-known member
Tsja, dat zal nooit gebeuren. IK denk dat geen enkele politicus zoiets doet.
Dan heult zo'n man dus met de vijand. Dat mag en kan, maar zijn partij doet wel de geschiedenis herhalen.
Dit krijgt nog een staartje.
Tsja, dat zal nooit gebeuren. IK denk dat geen enkele politicus zoiets doet.
Dat laatste vind ik flink overdreven, maar goed, dat gebeurt wel vaker als ergens (extreem) rechts aan de macht komt.Dan heult zo'n man dus met de vijand. Dat mag en kan, maar zijn partij doet wel de geschiedenis herhalen.
Dat laatste vind ik flink overdreven, maar goed, dat gebeurt wel vaker als ergens (extreem) rechts aan de macht komt.
Nee hoor, want ik vind Trump een verschrikkelijke lul. Dat 'we are doing great' hangt me de keel uit, zijn overdreven manier van praten, gatver... Ik hoop op Sanders als president (hoopte ik 4 jaar terug ook).
Overigens Bonehead, daar ging mijn opmerking niet over: jij zegt dat je het gisteravond laat gezien hebt (danwel 'live' danwel via uitz. gemist), maar dat kan helemaal niet, want de S.o.t.U was vannacht om 3.00...
Nu heb je het over vanmorgen, dat kan wel, heb ik blijkbaar niet goed gekeken
Je weet dat die man 78 jaar is he?
Ja, dat is tegenwoordig heel apart idd. Tegenwoordig hoor je je tot een hokje te beperken en iedereen die daar niet aan voldoet uit te schelden voor 'fascist' of 'geitenwollen sok/klimaatgekkie' ofzo.Wel leuk om te zien dat JMD hier weer een hele andere politieke hoek kiest.
Qua gedrag lijkt het af en toe meer een kleuterklas daar.Ze zijn daar allemaal bejaard
4 more years :duim:
Ik vind alle tegenkandidaten erg matig. Het wordt Warren, Biden, Sanders, Buttigieg of Bloomberg als die laatste zichkan inkopen. Hadden ze in 3 jaar echt niks beters kunnen vinden?Als de Dems met Biden de race in gaan dan is dat zo ongeveer een zekerheid. Maar ik hoop dat daar het verstand terugkeert zodat er een goede tegenkandidaat kan komen.
Ze zijn daar allemaal bejaard, het lijkt de oude Sovjet Unie wel …