Aha, een maand nadat sa een nieuwe kroonprins heeft die heel veel punten wil aanpakken. Dat is toevallig inderdaad.
Heerlijk naief als je denkt dat dat een rol speelt.
Aha, een maand nadat sa een nieuwe kroonprins heeft die heel veel punten wil aanpakken. Dat is toevallig inderdaad.
Heerlijk naief als je denkt dat dat een rol speelt.
Dat is ook precies het doel van de trip van Trump. Hij begint in Saudi-Arabi?, reist daarna naar Isra?l en zet vervolgens nog voet aan land in Europa, te beginnen in Rome. "Hij wil een soort vredesvorst zijn en religies met elkaar verbinden. Daarom bezoekt hij nu in een keer de hoofdsteden van de drie grootste geloven."
In Saudi-Arabi? zal het vandaag daarom ook over de islam gaan, zegt correspondent Sander van Hoorn. "En dan met name de strijd tegen de radicale islam, zoals Islamitische Staat en al-Qaida." De president ontmoet tijdens zijn eerste stop veel bondgenoten uit de internationale coalitie tegen IS.
Onder Obama stond de relatie tussen Amerika en het Midden-Oosten op scherp. Trump gaat voor de verzoening
Vredesvorst Trump
Het komt van de nos af, dus zou inderdaad als nepnieuws gebracht kunnen zijn.
Jawel. Wat had hij dan moeten doen?
Maargoed, je ziet de ironie dus niet? 350 miljard aan wapens verkopen terwijl je pretendeert de "vredesvorst" te zijn?
Misschien een hele extreme gedachte, maar misschien had hij die wapens niet kunnen verkopen?
Maar waar had hij dan dat geld vandaan moeten halen?
En nog mooier, wat had hij met de wapens moeten doen? Verkopen aan Rusland? Had ie de timnermansjes en junckers niet aan kunnen doen.
Net zoals bij Hillary boeit terrorisme niet zoveel meer als er geld te verdienen is.
Alsof sa erger is dan een china, japan, rusland of al die andere landen in het mo. Wapenhandel loszien van terrorrisme lijkt me makkelijker. Die mocro bende uit jou stad haalt de wapens ook niet bij trump op.
Ik zou liever in een seculaire democratie zoals Japan wonen die zich pacifistisch op het wereldtoneel opstelt dan in een fundamentalistische theocratie als Saudi-Arabie die nummer 1 staatsponsor van terrorisme is en die zinloos allerlei landen zoals Yemen binnenvalt en waar vrouwen nauwelijks rechten hebben. Maar goed, dat is misschien heel persoonlijk.
Maar daar buiten, er zijn partijen die baat hebben bij oorlog, conflicten, "terrorisme" en meer van dat soort dingen. Die partijen schromen er niet voor om tegelijkertijd het probleem te veroorzaken en de oplossing aan te bieden. Allemaal voor de juiste prijs.
Maar goed, misschien te complex voor je.
Wat was de favoriete auto eigenlijk van die IS boys?
Noem jij even de landen op waar vrouwen wel rechten hebben in het MO, of ga je VAE noemen of Qatar waar mensen als slaaf gehouden mogen worden? Japan is inderdaad een democratie, maar dat kan uiteraard ook veranderen. 70 jaar geleden waren ze ook nog best dwaas te noemen.
Jep, vraag en aanbod. Ik heb ook economie gehad op school. Zo gaat het al jaren en zo zal het ook blijven gaan. Ik hoor het wel wanneer je bij je complexe stukken aangekomen bent :duim:
Waar heb ik dat gezegd? Ben je nu aan het proberen je raaskal over je hoog intelligentie niveau wat al doorgeprikt kan worden met de eerste beste speld mijn woorden in de mond te leggen die ik hier niet heb neergeplemt? Dat is niet zo netjes h?, even opnieuw proberen :duim: