SanMark.
Well-known member
Sterker nog, sinds het jaar zonder kabinet, Trump en de Brexit groeit de Nederlandse economie harder dan ooit tevoren.
Moet je nagaan waar we hadden kunnen staan.
Sterker nog, sinds het jaar zonder kabinet, Trump en de Brexit groeit de Nederlandse economie harder dan ooit tevoren.
Moet je nagaan waar we hadden kunnen staan.
Ik wilde er juist mee zeggen dat het allemaal niet zoveel uitmaakt wie er politiek aan het roer staan.
Politiek heeft bijzonder weinig invloed op de economie. Alhoewel politici daar anders over denken.
Haha, ja ze zijn echt terug in de middeleeuwen geworpen. Noorwegen is een 3e wereldland en de EU is geweldig :duim: zullen we even afwachten hoe het dadelijk met de Visegrad landen gaat nu Oostenrijk nein heeft gezegd tegen de hervormingen.
Dat zeg ik toch niet? Noorwegen doet het prima, dat weet ik ook wel. Punt is alleen dat de economisch beste optie buiten de EU een Noorwegen-achtige overeenkomst is. Noorwegen betaalt flink aan de EU, moet nog steeds een groot deel van de regels toepassen, maar heeft geen zeggenschap. Dan heb je dus al dit gedoe gehad en eindig je met vrijwel hetzelfde alleen ben je de invloed kwijt. Daar schiet je nou ook niet echt veel mee op.
De EU is gewoon een zeepbel die veel te groot is en eerdaags gaat klappen. Dan kende er beter buitenstaan dan dat je ??n van de grotere landen erbuiten bent.
Ik denk dat dit juist al die jaren niet gewerkt heeft.
Die tweet maakt geen donder uit, dat geld wat dichtgedraaid word wel. Die Pakistanen zullen wel onder de indruk zijn van het geld wat niet komt, niet van een tweetende of pratende president.
Geloof het gelijk, maar het werkte wel.
Trump blijkt wel de taal van de moslims te spreken, of pak het terrorisme aan of de geldkraan gaat dicht. Kijken of Pakistan nu wel kan veranderen.