Dus als die achterlijke Christenen in de VS mensen neermaaien is het geen nieuws, maar als een Moslim exact het zelfde doet wel.Het gaat toch niet over IS, gaat over Islamistisch. Dat is toch gewoon bekend.
Maar goed, zal allemaal wel. Zal wel de schuld van ons zijn
Dat zeg ik toch niet
Als een christen dit doet is het een christelijke aanslag
Als een jood dit doet is het een zionistische aanslag
als een moslim dit doet is het een islamitische aanslag.
Zo moeilijk is het echt niet hoor om de feiten te benoemen.
Nog niet, maar over twee jaar wel. Dan hebben de Moslims hier de macht.Moet ik dan straks ook overal verkondigen, dit is niet mijn geloof?
Nog niet, maar over twee jaar wel. Dan hebben de Moslims hier de macht.
Nu lach je nog.En dan word ik niet serieus genomen
Nu lach je nog.
Als heel Groningen in een jurk loopt piep je wel anders.
Ik bewonder je naieviteit, gevegt. Er is echt wel iets aan de hand hoor.
Ik laat 90% van me afglijden.Ik neem 't nieuws vluchtig tot me, en laat 't bewust weer van me afglijden. Zou jij ook moeten doen. Verspilde energie om hele avonden naar actualiteitenprogramma's etc te kijken, laat staan naar live nieuwsuitzendingen.
Bij die talloze beschietingen van blanken in voornamelijk de VS heb ik dat nooit ook maar iemand aan het geloof horen koppelen.Dat zeg ik toch niet
Als een christen dit doet is het een christelijke aanslag
Als een jood dit doet is het een zionistische aanslag
als een moslim dit doet is het een islamitische aanslag.
Zo moeilijk is het echt niet hoor om de feiten te benoemen.
Vandaag maar eens de Egyptische vlag voor alle Facebook adepten.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4201479/2015/12/04/Zeker-16-doden-bij-aanslag-in-restaurant-Cairo.dhtml
Nee hoor, het zal zo blijven gaan. Maar het zou fijn zijn als je objectieve media heeft die zeggen waar het op staan. Als een KKK'ert een neger aan de uitlaat bindt en door Texas heenjaagt zal het ook niet als verwarde man beschreven worden.
Voor de rest is de wereld gewoon verrot. Mensen die zo gek als een deur zijn om een sprookje, tiswa