Net weer een docu gezien van Louis Theroux, dit keer over extremistische Joden in Jeruzalem. Al geven ze dat zelf niet toe, die lui hebben echt een gigantische betonnen plaat voor de kop. Wat zijn die lui geschift zeg. Sorry dat ik het zo hard zeg, maar echt.
Is die plaat voor de kop er niet bij alle gelovigen die hun geloof extreem aanhangen? Familie van mij is Jehovah's Getuige. Daar zit ook zo'n betonnen plaat voor.
Ik heb tijdens mijn studie een klasgenote gehad die nogal streng in de leer was als SGP'er. Was het volledig eens dat vrouwen minder rechten hebben en eigenlijk zelfs niet zouden mogen werken. Ze was zelf ook bereid haar studie en werk op te geven als ze iemand zou vinden om mee te trouwen.
Ik hoop dat ze met haar studie is genokt.
Dat scheelt weer belastinggeld.
Man man man wat ben je weer ongenuanceerd. Ik had hem al een tijdje terug gezien. Er was laatst ook een Nederlandse docu waar ze met Nederlandse Joden spraken die waren ge?migreerd naar Isra?l. Blijft toch een vreemd land.
Ik heb tijdens mijn studie een klasgenote gehad die nogal streng in de leer was als SGP'er. Was het volledig eens dat vrouwen minder rechten hebben en eigenlijk zelfs niet zouden mogen werken. Ze was zelf ook bereid haar studie en werk op te geven als ze iemand zou vinden om mee te trouwen.
Alhoewel ik dit soort zure reacties van de belastingbetaler over wat er met 'ons geld!1!!11!' gebeurt dan weer niet zou willen missen.
Angela Merkel is door Time Magazine uitgeroepen tot persoon van het jaar. Ik ben benieuwd wat Zwammy daarvan vindt.
Angela Merkel is door Time Magazine uitgeroepen tot persoon van het jaar. Ik ben benieuwd wat Zwammy daarvan vindt.
Zo te lezen weet men niet hoe zo'n verkiezing bij The Times tot stand komt.
Dat is ze terecht eerste want ze heeft toch een stel kapitale fouten gemaakt