Ik vraag me af wat er zou gebeuren als die maffies die abortusklinieken aanvallen, er achter komen dat bij kunstmatige inseminatie miljarden potenti?le levens in de vuilnisbak belanden Daar hoor je ze nooit over.
Nee.Ik heb geen Facebook en daarom heb ik een waxinelichtje ontstoken. Telt dat ook?
Ik heb geen Facebook en daarom heb ik een waxinelichtje ontstoken. Telt dat ook?
Dit heeft niks van doen met een terroristische aanslag volgens mij maar meer met een, wederom, gefrustreerde werknemer die waarschijnlijk boos is aangekeken op het personeelsfeestje en dat niet kon verkroppen.
Mocht het wel om een terroristen actie gaan dan ben ik benieuwd hoeveel mensen op FB hun profiel wijzigen in de vlag van de VS.
Bron?Moslimterrorist dus. Maar dat hebben we nog niet goed gehoord, dus hij zal wel verward zijn.
1 op 350 dus.Moslimterrorist dus. Maar dat hebben we nog niet goed gehoord, dus hij zal wel verward zijn.
Het is nog helemaal niet zeker dat de aanslag van IS of zo komt. Het kan ook gewoon een idioot zijn. Net als die andere 350.Nee hoor, het zal zo blijven gaan. Maar het zou fijn zijn als je objectieve media heeft die zeggen waar het op staan. Als een KKK'ert een neger aan de uitlaat bindt en door Texas heenjaagt zal het ook niet als verwarde man beschreven worden.
Voor de rest is de wereld gewoon verrot. Mensen die zo gek als een deur zijn om een sprookje, tiswa