Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
De Nos heeft nog niet het nieuws doorgekregen dat het een moslimterrorist was? Kan me toch niet voorstellen dat ze dat zouden verzwijgen voor de burger. Deze heerlijk objectieve mediastroom.
 

inhethoekje

Active member
Dit heeft niks van doen met een terroristische aanslag volgens mij maar meer met een, wederom, gefrustreerde werknemer die waarschijnlijk boos is aangekeken op het personeelsfeestje en dat niet kon verkroppen.

Mocht het wel om een terroristen actie gaan dan ben ik benieuwd hoeveel mensen op FB hun profiel wijzigen in de vlag van de VS.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als die maffies die abortusklinieken aanvallen, er achter komen dat bij kunstmatige inseminatie miljarden potenti?le levens in de vuilnisbak belanden ;) Daar hoor je ze nooit over.
 

Wigboldus

Well-known member
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als die maffies die abortusklinieken aanvallen, er achter komen dat bij kunstmatige inseminatie miljarden potenti?le levens in de vuilnisbak belanden ;) Daar hoor je ze nooit over.

Op sociale media haalde ze de abortusklinieken erbij en religie. Over jouw vergelijking zal ik maar niet beginnen.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Dit heeft niks van doen met een terroristische aanslag volgens mij maar meer met een, wederom, gefrustreerde werknemer die waarschijnlijk boos is aangekeken op het personeelsfeestje en dat niet kon verkroppen.

Mocht het wel om een terroristen actie gaan dan ben ik benieuwd hoeveel mensen op FB hun profiel wijzigen in de vlag van de VS.

Moslimterrorist dus. Maar dat hebben we nog niet goed gehoord, dus hij zal wel verward zijn.
 

zwammy

Well-known member
De zaken zijn toch best duidelijk:

Komt met vrouw terug.
Pijpbommen
Loopt met een jurk rond en gaat onder werktijd naar huis om te bidden
Gooit kind af bij ouders voordat ze gaan beginnen met schieten
Zwaar gelovig en haalt vrouw op in SA.

Maar goed, dan een verwarde werknemer, ook goed.

Edit:

En wat Lenstra zegt
 

Jozsef

New member
Niet gek toch? Komende tijd gaan we nog veel vaker dit soort berichten lezen. Het zal wel, wij maken ze daar ook met honderden tegelijk af. Zo gaat dat nu eenmaal, in een "oorlog".
 

zwammy

Well-known member
Nee hoor, het zal zo blijven gaan. Maar het zou fijn zijn als je objectieve media heeft die zeggen waar het op staan. Als een KKK'ert een neger aan de uitlaat bindt en door Texas heenjaagt zal het ook niet als verwarde man beschreven worden.

Voor de rest is de wereld gewoon verrot. Mensen die zo gek als een deur zijn om een sprookje, tiswa
 

gevegt

Well-known member
Nee hoor, het zal zo blijven gaan. Maar het zou fijn zijn als je objectieve media heeft die zeggen waar het op staan. Als een KKK'ert een neger aan de uitlaat bindt en door Texas heenjaagt zal het ook niet als verwarde man beschreven worden.

Voor de rest is de wereld gewoon verrot. Mensen die zo gek als een deur zijn om een sprookje, tiswa
Het is nog helemaal niet zeker dat de aanslag van IS of zo komt. Het kan ook gewoon een idioot zijn. Net als die andere 350.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan