gevegt
Well-known member
Lache joh.
Goed zo heren!Raap me op!
Maandag vrij!
Lache joh.
Goed zo heren!Raap me op!
Mooi, ik was toch al van plan om zondag te gaan zuipen.Goed zo heren!
Maandag vrij!
Ik moest ook heel hard lachen toen ik het vanmorgen op de radio hoorde.
Erdogan:' Aanslag Ankara complot'
Iedereen is schuldig aan de terreuraanslag in Ankara, oordeelt de Turkse president Recep Tayyip Erdogan. IS, Koerdische militanten en de Syrische geheime politie: allen waren betrokken.
Hij noemde de aanslag in Ankara een collectieve terreurdaad. IS werd al verdacht van betrokkenheid bij de dubbele zelfmoordaanslag, maar nu wijst Erdogan ook de Syrische geheime dienst en de PKK aan, schrijft de Elsevier.
Bij de aanslag kwamen meer dan honderd mensen om het leven. Het doelwit van de aanslag was een vredesmars met pro-Koerdische activisten, die opriepen de strijd tussen de PKK en het Turkse leger te staken.
Toen ik het vanmiddag las moest ik inderdaad ook lachen.
Hoe naief kan je zijn. Die voorsteden moet je niet door gaan lopen als blanke zijnde, dat is vragen om problemen. Dat zijn complete ghetto's. Niet voor niks ontstonden de rellen van 2005 ook in die voorsteden.
Ik schat dat een significant deel van diegenen die overvallen zijn Groen Links of D'66 stemmen ofzo. Wensdenken.
Koekoek.
Gelukkig zitten ze bijna bij de EU
O ja, die Erdogan is net zo'n dikke boef als Putin.
O ja, die Erdogan is net zo'n dikke boef als Putin.
Samen met Duitsland zijn wij door onze regeringen ook Euro-bolsjewisten geworden.
Bekijk bijlage 182
Hmm... aan welke kant moet ik dan meedoen?Ik heb wel weer eens zin in een oorlogje met Engeland. Net als vroeger!