Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Ik moest ook heel hard lachen toen ik het vanmorgen op de radio hoorde.

Toen ik het vanmiddag las moest ik inderdaad ook lachen.
Hoe naief kan je zijn. Die voorsteden moet je niet door gaan lopen als blanke zijnde, dat is vragen om problemen. Dat zijn complete ghetto's. Niet voor niks ontstonden de rellen van 2005 ook in die voorsteden.

Ik schat dat een significant deel van diegenen die overvallen zijn Groen Links of D'66 stemmen ofzo. Wensdenken.
 

zwammy

Well-known member
Erdogan:' Aanslag Ankara complot'

Iedereen is schuldig aan de terreuraanslag in Ankara, oordeelt de Turkse president Recep Tayyip Erdogan. IS, Koerdische militanten en de Syrische geheime politie: allen waren betrokken.


Hij noemde de aanslag in Ankara een collectieve terreurdaad. IS werd al verdacht van betrokkenheid bij de dubbele zelfmoordaanslag, maar nu wijst Erdogan ook de Syrische geheime dienst en de PKK aan, schrijft de Elsevier.

Bij de aanslag kwamen meer dan honderd mensen om het leven. Het doelwit van de aanslag was een vredesmars met pro-Koerdische activisten, die opriepen de strijd tussen de PKK en het Turkse leger te staken.

Koekoek.

Gelukkig zitten ze bijna bij de EU
 

erka

Well-known member
Toen ik het vanmiddag las moest ik inderdaad ook lachen.
Hoe naief kan je zijn. Die voorsteden moet je niet door gaan lopen als blanke zijnde, dat is vragen om problemen. Dat zijn complete ghetto's. Niet voor niks ontstonden de rellen van 2005 ook in die voorsteden.

Ik schat dat een significant deel van diegenen die overvallen zijn Groen Links of D'66 stemmen ofzo. Wensdenken.

De Nederlandse overheid is ook ongelofelijk naief. Ik weet een beetje hoe het werkt en het is echt zo. Dat soort gasten werden hier tijdens FCG-Marseille gewoon in de binnenstad ontvangen met een podiumpje met ballonnetjes. Dat zegt in mijn ogen wel genoeg. Die kwamen ook uit een banlieu in Marseille, waar regelmatig TGV's beschoten worden die er langs rijden. In Parijs komen geen OV/taxi's/straatreinigers meer op de ergste plekken.....ik ben zelf uit interesse ook wel in verschillende slechte wijken geweest in de wereld, maar naar dat soort wijken in Frankrijk durf ik ook niet.

En het is niet alleen GL en D66, maar veel breder. De hele overheid in Nederland heeft er last van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
O ja, die Erdogan is net zo'n dikke boef als Putin.

Doet hij toch briljant. De Turken buiten Turkije houden hem keurig in het zadel. Verder loopt hij heerlijk de EU steeds maar voor zijn karretje te spannen en voor de gek te houden. Hij weet zelf ook wel dat hij Turkije niet de EU binnen gaat werken, maar het is weer een mooie halal worst om het volk voor te houden. Verder gewoon weer 3 miljard incasseren en ondertussen de Islam de EU in jagen.
 

Ska P 187

Well-known member
Tsja Europa, ik ben benieuwd wanneer Europa de steun aan YPG eens een keertje op gaat voeren om zo in ieder geval IS eens een keertje weg te poetsen.
 

zwammy

Well-known member
wat blijft die Verhofstadt ook een enorme droplul met zn Europa. Polen zegt nee, Portugal zegt nee maar wordt genegeerd door de zittende president. Overal komen de anti EU partijen hoog in de peiling en hij loopt maar te bl?ren.
 

erka

Well-known member
Gewoon terug naar de tijd van Filips II. Laat de Spanjaarden het maar oplossen hier. Al dat gezeik!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan