Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Haha, wat zijn jullie toch na?ef.

Wie hoest uiteindelijk die 570.000 euro of zoiets van Matthijs van Nieuwkerk op? Je kan er honderden BV's, omroepen en productiebedrijven tussen zetten. Dat zijn toch de omroepen met hun lidmaatschapsgelden, belastinggelden en STER-inkomsten?
 

gevegt

Well-known member
Wie hoest uiteindelijk die 570.000 euro of zoiets van Matthijs van Nieuwkerk op? Je kan er honderden BV's, omroepen en productiebedrijven tussen zetten. Dat zijn toch de omroepen met hun lidmaatschapsgelden, belastinggelden en STER-inkomsten?

De BV's zijn tevens de productiemaatschapij die weer de programma's verkoopt aan oa de omroepen.

Ze zijn zo handig daar, het lijken wel VVDers.
Wat begrijp je niet nu niet?
 

gevegt

Well-known member
Dat jij er een heel ingewikkeld verhaal van maakt terwijl het uiterst simpel is. Ze verdienen een godsvermogen en het kost de de omroepen een godsvermogen. Als ik dan na?ef ben dan vind ik dat prima hoor.
Het enige wat ik zeg is dat ze, net als een echte multinational, de mazen in de wet prima kennen en die toepassen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het enige wat ik zeg is dat ze, net als een echte multinational, de mazen in de wet prima kennen en die toepassen.

Ok, dat zal ik ook niet ontkennen. Sterker nog, ik wil ook niet de indruk wekken alsof het hun schuld is dat ze dat godsvermogen verdienen.
 

gevegt

Well-known member
Ok, dat zal ik ook niet ontkennen. Sterker nog, ik wil ook niet de indruk wekken alsof het hun schuld is dat ze dat godsvermogen verdienen.

Ik heb geen enkele moeite met talenten die veel geld verdienen. Wat mij al jaren stoort is dat de linkse kerk doet alsof ze niet meedoen aan het graaien, maar ondertussen hun zakken vult.
 
G

Gast

Guest
Groep Nederlandse ambtenaren overvallen in Parijs

Een groep van tien Nederlandse topambtenaren is woensdagavond in een voorstad van Parijs aangevallen door een groep jongeren. De ambtenaren uit Amsterdam, Rotterdam en Arnhem werden geschopt, geslagen en met pepperspray bespoten.
Dat bevestigt een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken, na een bericht van de NOS.

De aanvallers ontnamen de Nederlanders tassen en telefoons. E?n van de diplomaten raakte gewond aan zijn hoofd. Naar omstandigheden maakt de groep het goed.

De topambtenaren zijn momenteel in Parijs voor een driedaags bezoek. Zij hebben afspraken met Franse collega’s die uitleggen hoe in het land jihadisme en de radicalisering van jongeren wordt tegengegaan. De groep vervolgt de studiereis morgen.

De ambtenaren hadden woensdagavond twee afspraken in Saint-Denis, een voorstad van Parijs. Op de wandeling tussen die twee afspraken werd de groep belaagd.

Dit is stiekem best grappig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan