erka
Well-known member
Hmm... aan welke kant moet ik dan meedoen?
Ik zou een kaperbrief regelen. En dan lekker legaal piraat zijn op de Noordzee. Vroeger was alles beter.
Hmm... aan welke kant moet ik dan meedoen?
Ik heb wel weer eens zin in een oorlogje met Engeland. Net als vroeger!
D'66 wordt kompleet weggevaagd als die nog even zo doorgaan. Hebben ze enig idee wat er een zo'n beetje leeft de laatste tijd in 't land?
D'66 wordt kompleet weggevaagd als die nog even zo doorgaan. Hebben ze enig idee wat er een zo'n beetje leeft de laatste tijd in 't land?
Nou, zeg het eens.
Je hebt geen idee? Nou goed, ik kom elke dag weer bij nieuwe mensen over de vloer die ik niet ken. Zo hoor je nog wel eens wat.
Het potenti?le D'66 electoraat zal over het algemeen niet echt in de war zijn momenteel schat ik zo in.
Iets eerder gaf Erdogan in Zuid-Oost Turkije een toespraak waarin hij het onaanvaardbaar vond dat Tal Abyad in Syrisch Koerdische handen was gevallen. (de grotendeels Arabische stad heeft nu overigens lokaal zelfbestuur gekregen) Toen Tal Abyad echter tot deze zomer in IS-handen was en als doorvoerhaven werd gebruikt voor jihadisten, materieel en illegale olie, was dit voor Erdogan geen enkel probleem. Nu zit de grens daar potdicht. Dat mag toch zeker niet met de grensstad Jarablus, aan de overkant van de Eufraat, gebeuren?
Het probleem voor anti Europa mensen is dat de problemen die nu ontstaan zijn alleen Europees aan te pakken zijn.
Het probleem voor anti Europa mensen is dat de problemen die nu ontstaan zijn alleen Europees aan te pakken zijn.
Dat is dus maar zeer de vraag. Europa is tot nog toe alleen maar besluiteloos en verdeeld geweest en er is niets wat er op wijst dat daar verandering in zal komen. Juist dat prachtige, verenigde, met allerlei prutlanden uitgebreide Europa zonder binnengrenzen is de oorzaak dat de problemen op ons af komen. Om daar je redding van te verwachten is op zijn minst na?ef te noemen.