Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keyser S?ze

New member
BMW ontkent en inmiddels heeft Auto Bild het bericht daarover gerectificeerd.

En Audi is een beschaafd merk voor echte heren. Die doen zoiets nooit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We wisten toch allemaal allang dat we allemaal worden bedonderd. Hoe energie zuiniger/milieu vriendelijker het allemaal wordt voorgespiegeld, des te groter de afwijking met de realiteit.
 

Ska P 187

Well-known member
Ach ja, we laten het de markt zelf wel controleren in Europa wat een honden. Verrassend dat de USA het beter voor elkaar heeft (minder slecht) dan de EU. dat had ik niet verwacht.
 

Ska P 187

Well-known member
Europa zit dus op de verkeerde weg en Japan met hybridodingesstilo op de goede?
Tijd voor een inhaalslagje, al zal het geld wat daar voor nodig is wel aan boetes opgaan.
 

Shayman

New member
Europa zit dus op de verkeerde weg en Japan met hybridodingesstilo op de goede?
Tijd voor een inhaalslagje, al zal het geld wat daar voor nodig is wel aan boetes opgaan.

Die hybride ballon is toch ook aardig doorgeprikt lijkt me (en is ook allang geen Japans trucje meer); die zijn ook puur gebouwd voor de test want in de praktijk rijden de meeste mensen daarin voor de zaak met normaal gesproken veel snelweg waar gewoon de verbrandingsmotor alles alleen doet.
 

zwammy

Well-known member
'In ACZ Erfurt urineren mannen over vrouwen'
BERLIJN

DOOR ONZE CORRESPONDENT WIERD DUK
Opnieuw zijn ernstige misstanden aan het licht gekomen in een Duits asielzoekerscentrum. Een legerarts trekt aan de bel over een vluchtelingenonderkomen in Erfurt, waar mannelijke asielzoekers vrouwen vernederen en seksueel mishandelen. "De mannen urineren over alleenstaande vrouwen uit andere landen", schrijft Dirk Meiners in een intern memo. "Ook als de vrouwen slapen. Aanranding is aan de orde van de dag." Over de heikele situatie voor alleenstaande vrouwen in Duitse azc's berichtte deze krant eerder. In een registratiecentrum in Giessen bleken vrouwen en kinderen met grote regelmaat te worden verkracht. Veel mannen beschouwen alleenreizende vrouwen als prostituees. Er duiken steeds meer berichten op over vrouwenmishandeling in vluchtelingenonderkomens. In de beurshal van Erfurt, die als
noodonderkomen is ingericht, is volgens Meiners de hygi?ne beneden alle peil. "Hoewel er twee keer per dag wordt
schoongemaakt, is de vloer smerig omdat telkens weer afval op de grond wordt geworpen. Urineren in de hoeken is er
normaal."

Woont Mutti Merkel eigenlijk in de buurt van Erfurt?
 

Eef de Kip

Well-known member
Als ik dit soort stukjes lees merk ik dat ik toch wel enige reactionaire trekjes heb.

Mannen die met gevaar voor leven hun land ontvluchten omdat ze daar hun leven niet veilig zijn, zijn het veilige Westen - waar ze mogen "uithijgen" van alle gevaren - vervolgens zo dankbaar dat ze daar over vrouwen urineren en vrouwen en kinderen verkrachten, gewoon omdat het toch prostituees zijn.

Laten we hopen dat het voor de zoveelste keer opgeblazen is en dat het slecht om in totaal 2 gevallen gaat en er verder niets aan de hand is en alles primadebima gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan