Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Meer dan 700 doden bij de hadj... Tijdens het ritueel van het stenigen van de duivel (of eigenlijk vlak ervoor).
Volgens mij gaat het daar elk jaar flink mis.
Blijf het bizar vinden dat daar ieder jaar honderden doden zijn door toedoen van medegelovigen die daar met precies dezelfde reden zijn en dat daar zo makkelijk de schouders over worden opgehaald binnen islam.
 

JMD

Well-known member
Blijf het bizar vinden dat daar ieder jaar honderden doden zijn door toedoen van medegelovigen die daar met precies dezelfde reden zijn en dat daar zo makkelijk de schouders over worden opgehaald binnen islam.

Ik blijf het ook bizar vinden ja.

Heb net even zitten lezen over die Steniging van de Duivel. Vroeger was dat een pilaar, en daar moest je een aantal stenen naar gooien. Maar omdat de gelovigen er in een cirkel omheen stonden (en je natuurlijk niet constant de pilaar raakt) kregen gelovigen dus regelmatig stenen op hun hoofd van de persoon recht tegenover hem. Inmiddels zijn de pilaren vervangen door 3 muren...

Er is dus ook een speciale metrolijn aangelegd voor de hadj, die verbindt alle plekken van de pelgrimage. In 1 zo'n trein kunnen bijna 4000 man.
 

De Wolf

Well-known member
Sprookje is ook weer over. Ik noem het een bepaalde levenswijze waar sommige mensen een beetje ver in gaan.
 

inhethoekje

Active member
Ik blijf het ook bizar vinden ja.

Heb net even zitten lezen over die Steniging van de Duivel. Vroeger was dat een pilaar, en daar moest je een aantal stenen naar gooien. Maar omdat de gelovigen er in een cirkel omheen stonden (en je natuurlijk niet constant de pilaar raakt) kregen gelovigen dus regelmatig stenen op hun hoofd van de persoon recht tegenover hem. Inmiddels zijn de pilaren vervangen door 3 muren...

Dit klinkt als een Monthy Python film .
 

Susa

New member
Sprookje...

Ik heb nu te maken met meisje van 17 dat naar het hemelse Kalifaat wil.

Bizar om dit soort taferelen van dichtbij mee te maken.
 

zwammy

Well-known member
Sprookje...

Ik heb nu te maken met meisje van 17 dat naar het hemelse Kalifaat wil.

Bizar om dit soort taferelen van dichtbij mee te maken.

Ja heel lullig maar helaas gebeurt dat. Laag niveau en ingepalmd worden door kutvolk. Is het geen loverboy praktijken dan dit soort droombeelden. Succes ermee.
 

SanMark.

Well-known member
Meer dan 700 doden bij de hadj... Tijdens het ritueel van het stenigen van de duivel (of eigenlijk vlak ervoor).
Volgens mij gaat het daar elk jaar flink mis.

En de verantwoordelijkheid is alweer keurig afgeschoven. Ze konden het helaas niet op Amerika afschuiven.
 

Ska P 187

Well-known member
Naast VW (inc seat weet ik van nieuws hier, dus ik neem aan ook Skoda) zijn Audi, BMW en Opel ook in de fout gegaan cq hebben de boel zwaar belazerd met hun motoren volgens de volkskrant.
Hoppa heel die Duitse autoindustrie, op mijn favourieten na, naar de kloten.
Werd tijd ook, want die reclames in het is Duits dus het is goed stilo werden zwaar irritant, op je bek ermee, pak aan!

Ik lees ondertussen dat er ook Franse auto?s tussen zitten. Het is toch wel een grote schande wat er op het punt van ontdekken staat denk ik. Ben benieuwd of er ook maar 1 Europees merk is dat de normen wel haald.
Heb je een auto van 2015, mag je het centrum van Utrecht niet in omdat die te vervuilend is. Dit is schunnig toch?
 
Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
Naast VW (inc seat weet ik van nieuws hier, dus ik neem aan ook Skoda) zijn Audi, BMW en Opel ook in de fout gegaan cq hebben de boel zwaar belazerd met hun motoren volgens de volkskrant.
Hoppa heel die Duitse autoindustrie, op mijn favourieten na, naar de kloten.
Werd tijd ook, want die reclames in het is Duits dus het is goed stilo werden zwaar irritant, op je bek ermee, pak aan!

Topje van de ijsberg, want elk merk doet dit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan