Gewoon op de wadden droppen.Als ze echt niet meer weten waar ze vandaan komen dan mogen ze bij Zandvoort het land uitgezet worden. Misschien werkt dat om het geheugen op te frissen.
Gewoon op de wadden droppen.Als ze echt niet meer weten waar ze vandaan komen dan mogen ze bij Zandvoort het land uitgezet worden. Misschien werkt dat om het geheugen op te frissen.
Het is een potentieel Joegoslavie hier, maar ik val in herhaling.
Verrassend is het voorlopig wel. Slechts 20% van de stemmen is voorlopig geteld.
Ik heb die 'herhaling' nog nooit gehoord. Hoe bedoel je potentieel Joegoslavi?? Dat als Cataloni? zich onafhankelijk verklaart Baskenland volgt?Het is een potentieel Joegoslavie hier, maar ik val in herhaling.
Denk je dat echt?Die Basken krijgen ook geen eigen staat dus zullen die Catalanen het ook niet krijgen.
Het is een potentieel Joegoslavie hier, maar ik val in herhaling.
Verrassend is het voorlopig wel. Slechts 20% van de stemmen is voorlopig geteld.
Opvallend.
:duim:Laat dat Catalonia zich maar afscheiden. Gelijk uit de EU gooien en ook gelijk uit de UEFA flikkeren. Dan zijn we ook van dat hysterische clubje daar af.
Laat dat Catalonia zich maar afscheiden. Gelijk uit de EU gooien en ook gelijk uit de UEFA flikkeren. Dan zijn we ook van dat hysterische clubje daar af.
Dat krijg je als de landelijke politiek voordeel heeft bij het creeeren van angst en kampen ipv eenheid.
Plus helpt het enorme aantal corruptieschandalen ook niet echt, al kunnen die Catalanen op lokaal niveau er ook wat van.
Mogen ze wat jullie betreft wel de EU in mocht het echt doorgang gaan vinden? Spanje zal het blokkeren hebben ze al aangegeven, maar ik weet niet of dat kan eigenlijk, zal wel een maas in de wet zitten wat dat betreft.
In welke zin een potentieel Joegoslavi?? Dat is nogal een uitspraak.
Hoezo is het trouwens een verrassing? Iedereen weet toch hoe ze er in Cataloni? over denken.
Haha, en je neemt nog de moeite om er een aantal regels aan te spenderen.
Spanje heeft al jaren laten blijken dat ze geen enkele afscheiding zullen tolereren.