Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makanaky

Well-known member
Dan mogen ze hun land wel even flink opstuwen in de vaart der volkeren, wil Noord-Korea tot de G20 gaan behoren. Gans Brix!
 

ALenstra

Well-known member
Technisch directeur Ewald Lienen van St.Pauli neemt het op voor de linkse demonstranten. Hij vindt dat de media alleen de slechte dingen laat zien.
 

JMD

Well-known member
Technisch directeur Ewald Lienen van St.Pauli neemt het op voor de linkse demonstranten. Hij vindt dat de media alleen de slechte dingen laat zien.

Lienen is toch die vent van die grote wond op zijn been? Daar zijn toen blijkbaar ook hersencellen verdwenen...
Manmanman...


Als 'hooligans' ook maar ergens een bushokje vernielen spreken de media er schande van. Nu wordt een complete wijk platgelegd, is er flink wat schade. Aandacht van de media (op de verwachte Telegraaf na natuurlijk) nihil... Ja vooral inderdaad voor de 'lieve' meisjes en demonstranten... En de media maar blijven zeggen dat ze neutraal zijn.
 

zwammy

Well-known member
Als Ewald iets anders zegt word ie gevierendeeld dus zo vreemd is het ook weer niet. Net als hier de voorzitters geen harde woorden gebruiken voor de hooligans doen ze dan in Duitsland ok niet.
 

Ceephax

New member
Ze heeft alles onder controle toch. :eek:mg: Hamburg was een prima keuze, in het hol van de leeuw. :eek:mg: Politie heeft de veiligheid kunnen waarborgen. :eek:mg: Wir schaffen das. :cab: Ze maakt net wat te veel domme keuze's dat ziet iedereen lijkt me. Bijvoorbeeld een Kohl zou dit niet zo extreem laten escaleren, die ging al in z'n eentje op de vuist met mensen die een ei naar 'm toe gooiden. Dit soort lui moet je gewoon keihard aanpakken.
 

JFK

Well-known member
Wow een zin met bijna 20 woorden. Je bent toch minder achterlijk dan ik dacht.

Zucht.....lulletje teletekst gaat gewoon door met z'n betoogjes. Maar wat ik net al eerder aanhaalde, ga nou niet van je zelf denken dat je spitsvondig bent.
Dus waarom doe je nu weer een poging?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan