Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
476 gewonde politie-agenten. Dat kan ik me niet heugen dat dat ooit bij het voetbal is gebeurd. 476...
De Duitse politie dacht dat het na het offici?le einde vanzelf rustig zou worden.

Ik snap niet zo dat de Duitse politie zo naief is. Was ook al zo bij die toestand in Keulen bij nieuwjaar. Terwijl ze er doorgaans toch wel aardig op los kunnen knuppelen daar.
 

zwammy

Well-known member
Het gaat om de toon h?. Het zijn dus geslaagde demonstraties geweest. Kunnen we dadelijk weer los gaan om een halve zool met een varkensmuts op.
 

ALenstra

Well-known member
Hoe je het wendt of keert: dit soort gelegenheden lokt gewoon rotzooi uit. Waar je het ook houdt. Ik begrijp die demonstranten ook niet zo goed. Ze zorgen ervoor dat de gewone mens ook ongemak en schade heeft terwijl men zegt voor de gewone mensen op te komen. En onderwijl gebruik maken van diensten die van bedrijven zijn die ze als het verfoeide grootkapitaal beschouwen. Ik heb het idee dat het gewoon tuig is dat dol is op geweld en rotzooi.
 

JMD

Well-known member
Hoe je het wendt of keert: dit soort gelegenheden lokt gewoon rotzooi uit. Waar je het ook houdt. Ik begrijp die demonstranten ook niet zo goed. Ze zorgen ervoor dat de gewone mens ook ongemak en schade heeft terwijl men zegt voor de gewone mensen op te komen. En onderwijl gebruik maken van diensten die van bedrijven zijn die ze als het verfoeide grootkapitaal beschouwen. Ik heb het idee dat het gewoon tuig is dat dol is op geweld en rotzooi.
En daar kom je nu pas achter??

Een groep die zichzelf moreel verheven voelt boven het gewone volk. Daarom maakt het ze ook niet uit wat ze slopen, en slopen ze (bij gebrek aan kansen om de G20-top te bereiken) maar spullen van de 'normale' mens.
 

erka

Well-known member
Zozo, Duitsland gaat na tientallen jaren eindelijk links-extremisten in kaart brengen. Daar zijn heel wat rellen en gewonden voor nodig geweest, niet alleen bij dit soort evenementen maar ook bij de jaarlijkse 1-mei-sloop-de-stad-viering
 

Fenerium

Member
Kemal Kilicdaroglu heeft zijn tocht voor rechtvaardigheid vanuit Ankara naar de Maltepe gevangenis (Istanboel) voltooid en werd opgewacht door meer dan 2 miljoen mensen.

Een zure dag voor Erdogan die langzaam bij beetje meer terrein begint te verliezen want dit bevestigt dat de oppositie springlevend is, voorheen verdeeld maar ik geloof er heilig in dat de oppositie zich weet te verenigen en een vuist zal maken tegen Erdogan en co.

Er is in totaal 450 km te voet afgelegd om een statement te maken tegen de detentie van Enis Berberoglu.
 
Laatst bewerkt:

Fenerium

Member
Kilicdaroglu is vastberaden, als je 450 km te voet af kan leggen dan ben je bereid die megalomaan tot 2019 geen nachtrust te gunnen. Ik verwacht ook dat Erdogan vroeg of laat zal aftreden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Van de 3 vermiste Haaksbergenaren in Turkije zijn er inmiddels weer 2 getraceerd.
De jongen die het langste vermist is (al sinds 8 juli) is nog altijd niet gevonden.
Zaakje stinkt; ik verdenk het inmiddels gevonden echtpaar, anders zouden ze wel anders reageren op de vermissing van hun 'vriend'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan