Ceephax
New member
Zucht.....flikker nou eens op klein mongooltje.
D???g
Lekker niveau. lol. Maar goed je moeder is zelf een mongooltje.
Zucht.....flikker nou eens op klein mongooltje.
D???g
En daar kom je nu pas achter??Hoe je het wendt of keert: dit soort gelegenheden lokt gewoon rotzooi uit. Waar je het ook houdt. Ik begrijp die demonstranten ook niet zo goed. Ze zorgen ervoor dat de gewone mens ook ongemak en schade heeft terwijl men zegt voor de gewone mensen op te komen. En onderwijl gebruik maken van diensten die van bedrijven zijn die ze als het verfoeide grootkapitaal beschouwen. Ik heb het idee dat het gewoon tuig is dat dol is op geweld en rotzooi.
Lekker niveau. lol. Maar goed je moeder is zelf een mongooltje.
178 miljoen schade, het mag wat kosten voor de goede zaak.
Kilicdaroglu is vastberaden, als je 450 km te voet af kan leggen dan ben je bereid die megalomaan tot 2019 geen nachtrust te gunnen. Ik verwacht ook dat Erdogan vroeg of laat zal aftreden.
Wat is er in 2019?
Dit zaakje stinkt. Drugs denk ik.Die ene vent die is met vage verwondingen in het ziekenhuis beland na het verdwijnen van die jongen. Die jongen wordt niet levend teruggevonden en lijkt idd slachtoffer van dat stel.
http://www.ad.nl/buitenland/bjenouml-rn-34-uit-haaksbergen-lag-gewond-in-turks-ziekenhuis~a2fd5fab/
Dat huis wat ze zogenaamd aan het bouwen waren hebben ze ook nog niet gevonden naar het schijnt.
Dit zaakje stinkt. Drugs denk ik.
Van een huis bouwen is niets bekend bij de lokale gemeente.Die vermoedens zijn ook al geuit.