Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFK

Well-known member
doomoortje? Al vroeg aan de zuip geloof ik.

Hey je hebt een spelfoutje ontdekt, knap van je man.
Dan kan jouw omgeving eindelijk eens een keertje trots op je zijn. Dat is de eerste keer in jouw simpele leventje.
Nou, dan heb je eindelijk eens een goede dag. Geniet er maar van, wees er zuinig op, want dit ga je zeer waarschijnlijk niet meer meemaken de aankomende 10 jaar.
 

Ceephax

New member
Hey je hebt een spelfoutje ontdekt, knap van je man.
Dan kan jouw omgeving eindelijk eens een keertje trots op je zijn. Dat is de eerste keer in jouw simpele leventje.
Nou, dan heb je eindelijk eens een goede dag. Geniet er maar van, wees er zuinig op, want dit ga je zeer waarschijnlijk niet meer meemaken de aankomende 10 jaar.

Haha. Iemand met 6000 posts op DVK stelt dat ik een simpel leventje heb :heinz: Dan ben ik wel zeer benieuwd naar de jouwe.
 

JFK

Well-known member
Het wordt volgens mij tijd dat ze jou eens van je bureaustoel afschoppen. Hele dagen binnen zitten achter je desktop wordt je zo'n zure ouwe lul van joh.

Het is toch niet mij fout dat jij mislukt bent in het leven?
Botvier je frustraties op iemand anders, op je vriend bijvoorbeeld.
 

Ceephax

New member
Het is toch niet mij fout dat jij mislukt bent in het leven?
Botvier je frustraties op iemand anders, op je vriend bijvoorbeeld.

Volgens mij ben jij juist diegene die hier frustratie's heeft. Je zit natuurlijk met je diareegekletter vastgekoekt aan je bureaustoel. Zeg eens eerlijk, hoelang heb je al niet geneukt? Of hebben we hier met een "47 Year Old Virgin" te maken?
 

JFK

Well-known member
Volgens mij ben jij juist diegene die hier frustratie's heeft. Je zit natuurlijk met je diareegekletter vastgekoekt aan je bureaustoel. Zeg eens eerlijk, hoelang heb je al niet geneukt? Of hebben we hier met een "47 Year Old Virgin" te maken?

Zucht.....flikker nou eens op klein mongooltje.
D???g
 

Maasveld

Well-known member
Volgens mij ben jij juist diegene die hier frustratie's heeft. Je zit natuurlijk met je diareegekletter vastgekoekt aan je bureaustoel. Zeg eens eerlijk, hoelang heb je al niet geneukt? Of hebben we hier met een "47 Year Old Virgin" te maken?
Frustratie's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan