Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceephax

New member
Al 7 gewonden las ik ja. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Mooi man, die verbroedering.

Kansloos volk is dat zeg, protestmars is prima maar als ze winkels en auto's vernielen, de boel in brand steken, ernstig geweld tegen de politie gebruiken dan moet je ze keihard aanpakken. Dus geen waterkanonnen maar gewoon met rubber kogels gaan schieten.
 

zwammy

Well-known member
Ben het helemaal met je eens hoor. Maar het is ook echt een kapitale fout om die top juist op die plek te doen. Dat is een broeinest van antifa dus je wist dat dit kan gebeuren. Gewoon iedereen met een bivakmuts oppakken en een week vastzetten. Laat de kumbaya zingende vastgeketende bloemenmeisjes maar zitten.
 

zwammy

Well-known member
Betogers wilden een toegangsweg naar het conferentiecomplex bezetten. Toen ze in beweging kwamen, ging het mis. "Een demonstrant naast me wordt door de mobiele eenheid met knuppels helemaal in elkaar geslagen, omdat hij zijn gezicht heeft bedekt", zei verslaggever Mattijs van de Wiel in Hamburg. "Betogers zeggen dat zij niet provoceren, maar door de politie worden geprovoceerd."

Ze zijn alweer vroeg bezig. Mooi, bedekt is een vrijbrief om te beuken. Opflikkeren met je bivakmutsjes.
 

Pascallovic

Well-known member
Ze zijn alweer vroeg bezig. Mooi, bedekt is een vrijbrief om te beuken. Opflikkeren met je bivakmutsjes.
Normaal zeggen is de tekst dat ze geslagen worden vanwege een donkere huidskleur. Dat was zeker door de gezichtsbedekking nu niet vast te stellen.:D
 

zwammy

Well-known member
Zolang de politie nog geen echte kogels gebruikt de demonstranten, daarna draaien we richting politie.
 

ALenstra

Well-known member
Dit zijn toch beroeps-demonstranten die de hele wereld afreizen om rotzooi te trappen. Zogenaamd omdat ze tegen globalisering zijn. Maar wel huilie huilie doen als er onder hun gewonden vallen.
 

Susa

New member
Dit zijn toch beroeps-demonstranten die de hele wereld afreizen om rotzooi te trappen. Zogenaamd omdat ze tegen globalisering zijn. Maar wel huilie huilie doen als er onder hun gewonden vallen.

zal wel meevallen deze Black Blocs zijn wel wat gewend lijkt me.
 

JMD

Well-known member

zwammy

Well-known member
zal wel meevallen deze Black Blocs zijn wel wat gewend lijkt me.

Het zou toch mooi zijn als ze allemaal kapot geschoten zouden worden. Indertussen roept Hamburg steden in de deelstaat op voor politieagenten. Jammer dat ze het leger niet in mogen zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan