Ook niet, maar dat verklaard wel weer een hoop ben ik bang.Evolutietheorie niet gehad op de basisschool? Wel Singulariteit en kwantische natuurkunde?
Ook niet, maar dat verklaard wel weer een hoop ben ik bang.
Ik heb verdomme nooit een eerlijke kans gehad!!!
En weer een bewijs dat Darwin gelijk had.
Kan je nagaan hoe snel zo'n evolutie zich kan voltrekken, de kans hoefde zich maar voor te doen y mirame, living the life of a self made millionaire!
Lul!
Darwin ain't shit, met zijn gesubsidieerde studiereisjes.
Inderdaad... Ze maakten duidelijk weer waar dat ze er 'voor iedereen' ?n objectief zijn...Mooi dat de media zo'n mooi verslag had van de duizenden Londense voetbalsupporters die demonstreerden tegen geweld :duim:
Waren ze tegen zichzelf aan het demonstreren?Mooi dat de media zo'n mooi verslag had van de duizenden Londense voetbalsupporters die demonstreerden tegen geweld :duim:
Hoezo is dat verontrustend? Wat is t ergste wat er kan gebeuren?Vandaag weer een flinke cyberaanval met ransomware.
Lichtelijk verontrustend is dat in Oekraine ook de controlesystemen die Tsjernobyl in de gaten moeten houden zijn getroffen.
Hoezo is dat verontrustend? Wat is t ergste wat er kan gebeuren?
Vandaag weer een flinke cyberaanval met ransomware.
Lichtelijk verontrustend is dat in Oekraine ook de controlesystemen die Tsjernobyl in de gaten moeten houden zijn getroffen.
Hoezo is dat verontrustend? Wat is t ergste wat er kan gebeuren?
Domme vragen bestaan niet, maar deze komt toch wel aardig in de buurt zeg.
Domme vragen bestaan niet, maar deze komt toch wel aardig in de buurt zeg.