Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard95

New member
bagdad-bob.jpg

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kan iemand me even vertellen waarom dit slecht nieuws is? Die klootzak en zijn volgelingen worden toch afgezet? Lijkt me geweldig nieuws.

inhethoekje

Active member
Wat doen journalisten van de NOS eigenlijk in het buitenland,ze zien nooit iets, ze denken dat er iets is en als er iets is dan zijn ze niet in de buurt.

Ik wil die baan ook wel, beetje lamballen en af en toe via de telefoon melden dat je niks weet.

O jee, de blik met ''kenners'' is ook weer opengetrokken in de studio.

inhethoekje

Active member
Jeroen Overbeek, de meest incompetente Journaalpresentator sinds jaren, en dat wil wat zeggen als je nog slechter ben als Fred Emmer.

(oke, die excuusnegerin is ook erg slecht)

Bonehead

Well-known member
Zolang Harmeling stotterend mag verhalen over Dumoulin op de staatsomroep valt het wel mee in Turkije.

Dat is niet stotteren. Dat is hier het plaatselijke dialect. Laat die Harmeling toch schnabbelen. Anders moet ie hier weer met zalfjes langs de deur. Daar word ik niet gelukkig van.

inhethoekje

Active member
Dat is niet stotteren. Dat is hier het plaatselijke dialect. Laat die Harmeling toch schnabbelen. Anders moet ie hier weer met zalfjes langs de deur. Daar word ik niet gelukkig van.

Dan heb ik niks gezegd, Harmeling mag blijven.

Kan die vrouw dan weg die er elke avond zit , is wielrenster geweest maar snapt er geen hol van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan