Hij zal het vast allemaal in zijn eentje hebben uitgedacht ja.Verdomme wat een klotennieuws weer op weg naar je werk in de auto.
Minimaal 80 doden door 1 malloot.
Triest, heel triest
Hij zal het vast allemaal in zijn eentje hebben uitgedacht ja.
Volgende week de Nijmeegse vierdaagse. Ideale plek voor zo'n aanslag. Ook totaal niet hiervoor te beveiligen gezien de omvang van het evenement. Je hebt maar 1 gek nodig met een voertuig en we zien het resultaat in Nice. Verschrikkelijke beelden van al die lichamen op de weg. Geen woorden voor.Het engste is nog dat al die randdebielen zien hoe makkelijk het eigenlijk is om zoiets te flikken en het dus steeds aannemelijker wordt dat dit soort aanslagen gaan plaatsvinden.
Ik liep gistermiddag nog op de Dam met de kleine Kip en als je die mensenmassa ziet.........bah, moet er niet aan denken.
Nou ja, je regelt een vrachtwagen, een wapen is tegenwoordig ook niet zo moeilijk meer om aan te schaffen en je gaat rijden. Ik heb niet de indruk dat er voor die aanslag gisteravond een planning van maanden aan vooraf is gegaan.
Volgende week de Nijmeegse vierdaagse. Ideale plek voor zo'n aanslag. Ook totaal niet hiervoor te beveiligen gezien de omvang van het evenement. Je hebt maar 1 gek nodig met een voertuig en we zien het resultaat in Nice. Verschrikkelijke beelden van al die lichamen op de weg. Geen woorden voor.
Ik vind deze aanslag eigenlijk een stuk beangstigender dan aanslagen met bomgordels en geweren. Ze zijn er nu achter dat je op een simpele manier ook veel slachtoffers kunt maken.