Volgens mij is die economische bubble van Brazili? alweer doorgeprikt.
Ik ben meer benieuwd of Argentini? zich een keer kan herpakken. Enorme potentie qua natuurlijke infrastructuur, maar het zijn de mensen die het moeten doen h?.
Ik ben meer benieuwd of Argentini? zich een keer kan herpakken. Enorme potentie qua natuurlijke infrastructuur, maar het zijn de mensen die het moeten doen h?.
Kansloos verhaal. Gaat eens in de zoveel jaar failliet.
Ook Nigel Farage stapt op. Hij wil bij nader inzien toch meer vrije tijd.
Het zijn de mensen die het moeten doen h?.Hoe komt dat??
Alle populistische ratten verlaten het schip.
Lees: hij stapt terug als leider van zijn partij. Uiteraard behoudt hij zijn EU-salaris wel. Hij is natuurlijk stiekem niet ?cht ontevreden met de EU.
Vraag is natuurlijk wat Farage had kunnen doen. Zit niet in het parlement en zijn partij is heel klein in dat parlement (1 zetel toch?). Van Johnson vind ik het erger...Natuurlijk, Cameron, Johnson en Farage hebben deze zooi veroorzaakt en geen van allen ruimen ze het op. Ondertussen zijn zowel Labour als de Conservatieven in een burgeroorlog verwikkeld. Gezellig allemaal.
Vraag is natuurlijk wat Farage had kunnen doen. Zit niet in het parlement en zijn partij is heel klein in dat parlement (1 zetel toch?). Van Johnson vind ik het erger...
Met het verschil dat bijvoorbeeld een PvdA en VVD wel altijd hun verantwoordelijkheid hebben genomen om in economisch moeilijke tijden het land te leiden. Wat Frage en Johnson doen is gewoon in- en intreurig en ik hoop oprecht dat "het Britse volk" dit in gaat zien. Weglopen voor ook maar iedere vorm van verantwoordelijkheid.zn doel bereikt en nu nog 2 jaar harken. Het lijkt wel een politicus.