Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Farage heeft zijn doel bereikt en stapt uit de politiek.
Als die man nog veilig over straat kan in Engeland of ?berhaupt ergens op deze aardkloot zou het mij verwonderen.
De fik erin; vuile lafbek!!!!
 

U.G.

Well-known member
De Braziliaanse economie heeft sinds vorig jaar te maken met een flinke recessie, vooral aan de politieke onzekerheid te wijten. Als die barri?re voorbij is kan het zich weer herpakken.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik ben meer benieuwd of Argentini? zich een keer kan herpakken. Enorme potentie qua natuurlijke infrastructuur, maar het zijn de mensen die het moeten doen h?.
 

U.G.

Well-known member
Ik ben meer benieuwd of Argentini? zich een keer kan herpakken. Enorme potentie qua natuurlijke infrastructuur, maar het zijn de mensen die het moeten doen h?.

Die is ook spannend ja, zij zijn al aan het hervormen, we zullen zien wat die technocraten in het kabinet ervan gaan maken.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Natuurlijk, Cameron, Johnson en Farage hebben deze zooi veroorzaakt en geen van allen ruimen ze het op. Ondertussen zijn zowel Labour als de Conservatieven in een burgeroorlog verwikkeld. Gezellig allemaal.

De SNP zal hier wel blij mee zijn. Dat onafhankelijkheidsreferendum winnen ze nu makkelijk. De Schotten willen niet in deze zooi blijven zitten.
 

JMD

Well-known member
Natuurlijk, Cameron, Johnson en Farage hebben deze zooi veroorzaakt en geen van allen ruimen ze het op. Ondertussen zijn zowel Labour als de Conservatieven in een burgeroorlog verwikkeld. Gezellig allemaal.
Vraag is natuurlijk wat Farage had kunnen doen. Zit niet in het parlement en zijn partij is heel klein in dat parlement (1 zetel toch?). Van Johnson vind ik het erger...
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Vraag is natuurlijk wat Farage had kunnen doen. Zit niet in het parlement en zijn partij is heel klein in dat parlement (1 zetel toch?). Van Johnson vind ik het erger...

Je hebt daar wel een punt, van Johnson is het zeker erger. Maar het is nu zo'n soap hier, niet te geloven.
 

A345

New member
zn doel bereikt en nu nog 2 jaar harken. Het lijkt wel een politicus.
Met het verschil dat bijvoorbeeld een PvdA en VVD wel altijd hun verantwoordelijkheid hebben genomen om in economisch moeilijke tijden het land te leiden. Wat Frage en Johnson doen is gewoon in- en intreurig en ik hoop oprecht dat "het Britse volk" dit in gaat zien. Weglopen voor ook maar iedere vorm van verantwoordelijkheid.
 

Batigoal

Well-known member
In Amerika is na aanleiding van de schietpartij in Dallas het debat om meer of minder wapens alweer in volle hevigheid losgebarsten. Wat een land.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan