Gaat dus om 2 acties in ??n: onthoofding en gasflessen laten ontploffen?
Tsja, op vakantie naar een moslimland, roep je het toch een beetje over jezelf af. Voor die medewerker is het idd sneu.
Tsja, op vakantie naar een moslimland, roep je het toch een beetje over jezelf af. Voor die medewerker is het idd sneu.
Ja daar zou ik echt lekker naar toe gaan...In geheel Indonesi? bestaat een verhoogd risico op terroristische activiteiten. Wees u bewust van het verhoogde risico. Vooral op plaatsen waar veel mensen komen.
In het verleden vonden diverse aanslagen plaats in Indonesi?:
In 2002 en 2005 op Bali;
In 2003 op het Marriott Hotel in Jakarta;
In 2004 op de Australische ambassade in Jakarta;
In 2009 op het Ritz Carlton en Marriott Hotel.
De Indonesische veiligheidsautoriteiten zijn effectief in het bestrijden van de terroristische dreigingen. Maar er blijft een verhoogd risico op terroristische activiteiten bestaan.
Uit dat rijtje stond Indonesi? als enige op mijn lijstje en om Shayman zijn niet meer helemaal up-to-date lijstje zal ik daar zeker niet naar afreizen.
Dit was alleen het kopje terrorisme, onder onveilige gebieden staat ook nog 1 en ander.Misschien dat het rijtje aanslagen wel klopt, maar ik dacht dat er veel recenter nog wat ontvoering zaken waren.
Landen als Kazachstan, Indonesie (op een aantal eilanden na), Marokko, qatar en Turkije zijn toch relatief veilig.
Daar begin ik ook niet aan. Wel zonde, er waren best nog landen die op mijn lijstje stonden. Wellicht dat er ooit weer een tijd komt dat het wel weer kan.
Zijn ook wel landen waar mensen graag heengaan, Kazachstan, ik zie me al zitten.