Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo1949

Well-known member
Dit heeft natuurlijk niets met religie te maken maar met een stel gevaarlijke idioten.
De tijd is nu wel aangebroken dat de hele wereld gaat ingrijpen daar.
 

leo1949

Well-known member
Weer een aanslag maar nu in Koeweit stad daar hebben de terroristen van IS een bom in een moskee laten ontploffen.
 

zwammy

Well-known member
Tsja, op vakantie naar een moslimland, roep je het toch een beetje over jezelf af. Voor die medewerker is het idd sneu.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja, op vakantie naar een moslimland, roep je het toch een beetje over jezelf af. Voor die medewerker is het idd sneu.

Daar begin ik ook niet aan. Wel zonde, er waren best nog landen die op mijn lijstje stonden. Wellicht dat er ooit weer een tijd komt dat het wel weer kan.
 
G

Gast

Guest
Tsja, op vakantie naar een moslimland, roep je het toch een beetje over jezelf af. Voor die medewerker is het idd sneu.

Landen als Kazachstan, Indonesie (op een aantal eilanden na), Marokko, qatar en Turkije zijn toch relatief veilig.
 

Shayman

New member
In geheel Indonesi? bestaat een verhoogd risico op terroristische activiteiten. Wees u bewust van het verhoogde risico. Vooral op plaatsen waar veel mensen komen.

In het verleden vonden diverse aanslagen plaats in Indonesi?:

In 2002 en 2005 op Bali;
In 2003 op het Marriott Hotel in Jakarta;
In 2004 op de Australische ambassade in Jakarta;
In 2009 op het Ritz Carlton en Marriott Hotel.

De Indonesische veiligheidsautoriteiten zijn effectief in het bestrijden van de terroristische dreigingen. Maar er blijft een verhoogd risico op terroristische activiteiten bestaan.
Ja daar zou ik echt lekker naar toe gaan...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uit dat rijtje stond Indonesi? als enige op mijn lijstje en om Shayman zijn niet meer helemaal up-to-date lijstje zal ik daar zeker niet naar afreizen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien dat het rijtje aanslagen wel klopt, maar ik dacht dat er veel recenter nog wat ontvoering zaken waren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet nog wel dat ze iemand zochten op het werk die voor een paar jaar voor de zaak in Kazachstan wilde gaan zitten. Dat liep niet heel erg storm. Uiteindelijk is er wel iemand die kant opgegaan, maar die heeft er van horen zeggen goede voorwaarden uitgesleept.
 

Mario

Well-known member
Daar begin ik ook niet aan. Wel zonde, er waren best nog landen die op mijn lijstje stonden. Wellicht dat er ooit weer een tijd komt dat het wel weer kan.

Gelukkig heb ik deze landen nog op tijd kunnen bezoeken. Turkije is het ook onrustig de laatste tijd.
 

inhethoekje

Active member
Zijn ook wel landen waar mensen graag heengaan, Kazachstan, ik zie me al zitten.

Heerlijk man, een jaar lang je de pleuris werken en dan lekker 3 weken in de stress in een land op vakantie gaan waar ze het niet zo nauw nemen met toeristen en aanslagen.
Maar bij terugkomst kan je wel zeggen dat de lokale wijn in het hotel heerlijk was.
 

Janssen

Well-known member
Sowieso, waarom zou je op vakantie gaan naar een land waar het nog kutter is dan hier?

Lekker een paar weken naar Ghambia of Uganda. Ze bestaan hoor, die mensen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan