Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja dat heb je als een president geen verkiezingen meer hoeft te overleven. Dan kan hij gewoon zeggen wat hij eigenlijk vindt.
 

Wigboldus

Well-known member
Heftig en prachtig om te zien hoe de nabestaanden van de slachtoffers reageren. Gewoon door te vergeven, ook al hebben ze zoveel verdriet.
 

Ska P 187

Well-known member
Tja daar ligt het nooit aan.... raar volk

Daar ligt het ook niet (alleen) aan.
Canada heeft een hoger aantal wapens per persoon dan USA, maar er worden minder moorden als in Nederland gepleegt.
Is Cultuur.
Raar volk dus inderdaad.
 

Keyser S?ze

New member
Daar ligt het ook niet (alleen) aan.
Canada heeft een hoger aantal wapens per persoon dan USA, maar er worden minder moorden als in Nederland gepleegt.
Is Cultuur.
Raar volk dus inderdaad.

Of komt het omdat Canada veel minder zwarte inwoners heeft? Aangezien de meeste moorden in de USA tussen zwarten onderling plaats vinden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlands nieuws

Ik denk dat de blanke inwoners in Amerika ook een stuk meer doorgeslagen zijn. Ik zou willen zeggen dat het aan de zon ligt dat die voormalig Engelsen daar niet tegen kunnen, maar in de koudere gebieden van Amerika tegen de grens met Canada aan is het net zo goed raak.
 

ALenstra

Well-known member
Canada is beschaafder, schoner en veiliger dan de VS. Maar ook saaier. Zwarten zie je er ook minder dan in de VS alhoewel ik in Toronto best wel veel zwarte mensen heb gezien.
 

ALenstra

Well-known member
Een geestelijk gestoorde man richt bloedbad aan in een winkelstraat in het Oostenrijkse Graz. Drie doden en vele gewonden.
 
G

Gast

Guest
Daar ligt het ook niet (alleen) aan.
Canada heeft een hoger aantal wapens per persoon dan USA, maar er worden minder moorden als in Nederland gepleegt.
Is Cultuur.
Raar volk dus inderdaad.

Cultuur zal zeker meespelen. Nog meer het grote verschil tussen arm en rijk en het systeem van zoek het zelf maar uit. De VS bewijst wel dat strenger straffen niet werkt.

Of komt het omdat Canada veel minder zwarte inwoners heeft? Aangezien de meeste moorden in de USA tussen zwarten onderling plaats vinden.

Dat geloof ik niet, de algehele levensstandaard is in Canada hoger. Ook zal er mee spelen dat in Canada ik geloof relatief minder mensen in steden wonen. Daar worden wapens nog gebruikt om te jagen oid.

Het ligt aan de sociale cultuur.

Inderdaad..
 

Methone

New member
Stanford-onderzoeker: “Zesde massa-extinctie is nu bezig”

Een wetenschapper van de Stanford universiteit beweert dat de zesde massa-extinctie nu bezig is. Tijdens een massa-extinctie sterven organismen in een relatief korte tijdsduur uit. De laatste massa-extinctie vond 65 miljoen jaar geleden plaats, toen dinosauri?rs het aardse podium verlieten.
Wetenschapper Paul Ehrlich en zijn collega’s beweren in een nieuw paper in het wetenschappelijke vakblad Science Advances dat soorten nu honderd keer sneller uitsterven dan gebruikelijk is tussen massa-extincties. “Als dit zo doorgaat, dan heeft het leven op aarde straks miljoenen jaren nodig om te herstellen”, zegt hoofdauteur Gerardo Ceballos van de Universidad Aut?noma de M?xico. “Ook onze eigen soort kan snel verdwijnen.”

http://www.scientias.nl/zesde-massa-extinctie-is-nu-bezig/

Voor IS is ramadan het feest van de gruwelijkheden

Wie dacht dat de strijders van Islamitische Staat het tijdens de ramadan rustiger aan kunnen doen heeft zich lelijk vergist. De terreurgroep zet juist een tandje bij, claimt woordvoerder Mohammed al-Adnani in een nieuwe audioboodschap. IS grijpt de vastenmaand vaker aan voor militant spektakel.

http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Reli...ramadan-het-feest-van-de-gruwelijkheden.dhtml

300 verdachten in misbruikzaak Rotherham

De politie in Engeland heeft ongeveer driehonderd verdachten ge?dentificeerd in de grote misbruikzaak in Rotherham. Daar werden tussen 1997 en 2013 zo'n 1400 kinderen seksueel misbruikt.

Het onderzoek van de National Crime Agency (NCA) met de naam 'Operatie Stovewood' werd in december opgestart na een rapport van onderzoeker Alexis Jay. Die schreef dat de daders bijna allemaal uit de Pakistaanse gemeenschap komen.

http://nos.nl/artikel/2043226-300-verdachten-in-misbruikzaak-rotherham.html
 

Shayman

New member
Jezus is er een wedstrijdje gruwelijkheden gaande waar ik nog niet van op de hoogte was ofzo?

Normaal kijk ik 's ochtends altijd even het journaal maar alle ellende in de wereld valt bijna in het niet bij wat ik vanochtend zag; ipv het journaal was er een samenvatting van de "Oranje Leeuwinnen"...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlands nieuws

Het ging allemaal al weer een tijdje te goed: Man in Lyon is onthoofd door mafkees met Islamitische vlag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan