Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Ze gaan de problemen bij Calais aanpakken.

Het parkeerterrein voor de Kanaaltunnel wordt grondig verbouwd, kondigt de tunnelexploitant aan tegen de NOS. Zo komt er een weg van 18 kilometer waarop vrachtwagens rondjes kunnen blijven rijden. Dat maakt het lastiger voor verstekelingen om op of onder de voertuigen te klimmen.

Ook komen er nieuwe, dikkere hekken rond het terrein. Sommige ervan met prikkeldraad. Ook zullen meer honden worden ingezet die kunnen ruiken of mensen zich in de vrachtwagens hebben verstopt. Eurotunnel werkt al met r?ntgenscanners, CO2-scanners en warmtecamera's.

Hoewel het natuurlijk droevig genoeg is, moest ik wel even lachen om die 18 kilometer weg.
 

gevegt

Well-known member
De VS wordt een beetje onrustig en mengt zich ook in het geschil tussen Griekenland en de rest van de eurobanken.
Ze zien de beurs al crashen denk ik.
 

gevegt

Well-known member
Nog belangrijker ik zie mijn vakantie al niet doorgaan.
Daar zou ik mij geen zorgen om maken als je naar Griekenland gaat. Het wordt daar spotgoedkoop.
Als je naar de VS wil, zou ik een paar jaartjes wachten als Griekenland door de banken failliet verklaart wordt.
 

JFK

Well-known member
Daar zou ik mij geen zorgen om maken als je naar Griekenland gaat. Het wordt daar spotgoedkoop.
Als je naar de VS wil, zou ik een paar jaartjes wachten als Griekenland door de banken failliet verklaart wordt.

Mooi! Ik ga namelijk dit jaar naar Griekenland.:duim:
 

JFK

Well-known member
Kun je toch net zo goed in de dorpskroeg in Nederland blijven?

Nee, ik ga naar Griekenland om te relaxen. Op vakantie drink ik eigenlijk amper. Ja af en toe een wijntje, maar binnen de perken. Ik ben nog nooit in Griekenland geweest, ik kan me er eerlijk gezegd nog geenvoorstellung van maken.
Meestal breng ik de zomervakantie door in Oostenrijk of Zuid Duitsland
 

inhethoekje

Active member
Vandaag op Radio 1 raadde men Griekenland vakantiegangers om cash mee te nemen en een creditcard voor het geval dat.
Er is kans dat er opeens geen geld meer uit de flappentappers komt .
 

Ska P 187

Well-known member
Vandaag op Radio 1 raadde men Griekenland vakantiegangers om cash mee te nemen en een creditcard voor het geval dat.
Er is kans dat er opeens geen geld meer uit de flappentappers komt .

dan denk ik dat we qua zakkenrollers een rustig jaar zullen hebben aan de costa blanca.
 

Batigoal

Well-known member
Het debat over racisme is in Amerika flink opgelaaid de laatste tijd en zal nog wel even verder gaan. In Charleston heeft een blanke man een bloedbad aangericht in een zwarte kerk. Er zijn minimaal 9 man doodgeschoten door de man, die nog altijd voortvluchtig is.
 

gevegt

Well-known member
De democraten zullen niet echt blij zijn dat Obama het wijt aan het gemak hoe je daar aan wapens kunt komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan