zwammy
Well-known member
Bestaan er ook ongelukszoekers?
De Darwin award kandidaten.
Het parkeerterrein voor de Kanaaltunnel wordt grondig verbouwd, kondigt de tunnelexploitant aan tegen de NOS. Zo komt er een weg van 18 kilometer waarop vrachtwagens rondjes kunnen blijven rijden. Dat maakt het lastiger voor verstekelingen om op of onder de voertuigen te klimmen.
Ook komen er nieuwe, dikkere hekken rond het terrein. Sommige ervan met prikkeldraad. Ook zullen meer honden worden ingezet die kunnen ruiken of mensen zich in de vrachtwagens hebben verstopt. Eurotunnel werkt al met r?ntgenscanners, CO2-scanners en warmtecamera's.
Nog belangrijker ik zie mijn vakantie al niet doorgaan.De VS wordt een beetje onrustig en mengt zich ook in het geschil tussen Griekenland en de rest van de eurobanken.
Ze zien de beurs al crashen denk ik.
Daar zou ik mij geen zorgen om maken als je naar Griekenland gaat. Het wordt daar spotgoedkoop.Nog belangrijker ik zie mijn vakantie al niet doorgaan.
Daar zou ik mij geen zorgen om maken als je naar Griekenland gaat. Het wordt daar spotgoedkoop.
Als je naar de VS wil, zou ik een paar jaartjes wachten als Griekenland door de banken failliet verklaart wordt.
Wees wel voorbereidt op veel bootjes als je gaat zwemmen!Mooi! Ik ga namelijk dit jaar naar Griekenland.:duim:
Wees wel voorbereidt op veel bootjes als je gaat zwemmen!
Prettige vakantie.:duim:Ik zit op Corfu. Daar is niets aan de hand. En wat dan nog? Ik zit toch alleen maar te zuipen in de kroeg!
Kun je toch net zo goed in de dorpskroeg in Nederland blijven?
Vandaag op Radio 1 raadde men Griekenland vakantiegangers om cash mee te nemen en een creditcard voor het geval dat.
Er is kans dat er opeens geen geld meer uit de flappentappers komt .
Het debat over racisme is in Amerika flink opgelaaid de laatste tijd en zal nog wel even verder gaan. In Charleston heeft een blanke man een bloedbad aangericht in een zwarte kerk. Er zijn minimaal 9 man doodgeschoten door de man, die nog altijd voortvluchtig is.