Haha nee het was echt een compliment.
Als ik het me goed herinner.
Gelukkig woon ik hoog genoeg! Fatsoenlijke maatregelen om overstromingen te voorkomen, zoals in Nederland, doen ze hier niet aan. Al wordt die roep nu steeds luider. De regering wordt dringend verzocht Nederlandse experts binnen te halen. Daar zullen ze de komende paar weken over praten, tot alle problemen achter de rug zijn en dan vergeten ze het weer tot de volgende overstromingen.
Ik hoorde op het journaal dat er 40 liter per vierkante meter zou vallen bij de 3e storm. Dan kun je wel naar de regering gaan wijzen, maar daar valt ook weinig tegen te beginnen, zeker als dit de 3e storm in korte tijd is.Gelukkig woon ik hoog genoeg! Fatsoenlijke maatregelen om overstromingen te voorkomen, zoals in Nederland, doen ze hier niet aan. Al wordt die roep nu steeds luider. De regering wordt dringend verzocht Nederlandse experts binnen te halen. Daar zullen ze de komende paar weken over praten, tot alle problemen achter de rug zijn en dan vergeten ze het weer tot de volgende overstromingen.
Ik hoorde op het journaal dat er 40 liter per vierkante meter zou vallen bij de 3e storm. Dan kun je wel naar de regering gaan wijzen, maar daar valt ook weinig tegen te beginnen, zeker als dit de 3e storm in korte tijd is.
Mega brand in een hotel in Dubai. Beelden: https://twitter.com/AtiehS