Haha, 9/11 was wel een piepklein beetje anders.Klopt, 9/11 had ook alleen maar doden onder de brandweerlieden want die liepen juist weer naar binnen.
Haha, 9/11 was wel een piepklein beetje anders.Klopt, 9/11 had ook alleen maar doden onder de brandweerlieden want die liepen juist weer naar binnen.
Ik vind het prachtig om te zien hoeveel Turkse Nederlanders, of Nederlandse Turken, heb blijven verdedigen. Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
Nog genoten van oudjaar in Keulen Janssen of zat je ergens anders? Cairo is al naar Keulen verplaatst zo te lezen, benieuwd wat frau Merkel schafft.
Nog genoten van oudjaar in Keulen Janssen of zat je ergens anders? Cairo is al naar Keulen verplaatst zo te lezen, benieuwd wat frau Merkel schafft.
Nederlanders dus.Vermoedelijke daders riepen volgens een slachtoffer "De jongens riepen ?neuken, neuken? en scholden ons uit voor ?slet? dus dat kunnen nooit asielzoekers zijn geweest en verder ga ik er vanuit dat tpo.nl extreem rechts is. Niets aan de hand dus derhalve.
Ik hoorde het op de radio en zonder gekheid dacht ik direct dat gaat Zwammy hier melden.
Ze spraken amper Duits dus de bekende olie op het vuur. Ik word hier ook alles behalve blij van natuurlijk.
Had je liever gehad dat ik het net als het nieuws hier genegeerd had en Kumbaya gezongen had of is dit wel zo belangrijk dat het gemeld moest worden?
Jij mag melden wat wil!!
Ik ben er zelf ook wel beduusd van, het zal je maar overkomen als jongedame.
Ik voel ook een agressie opkomen bij mezelf om dat soort gastjes total los te slaan...