Dat kan alleen JMD zijn. Of hooguit Hoekje.
Beide zijn niet serieus te nemen en dus was het niet nodig mijn grap naar de filistijnen te helpen.
Turkije haalt Russisch gevechtsvliegtuig neer:
Er zijn ook beelden van, maar weet niet hoe ik die hier moet plaatsen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...ije-haalt-Russisch-gevechtstoestel-neer.dhtml
En de zoon van Erdogan zou in IS olie handelen.
Gewoon misbruiken van het feit dat je een NAVO-partner bent dit. Wat een vreselijke ontwikkeling maakt dat land door zeg. En stevig gebackt door al onze kritiekloze Turkse landgenoten.Ik sta er van te kijken dat JMD dat niet wist. Die is inderdaad al een eeuwigheid NAVO partner.
Aha. Dank.JMD: Turkije heeft het vliegtuig neergehaald, maar Turkmeense strijders in Syri? schijnen de piloten te hebben neergeschoten (wat overigens officieel niet bevestigd is). Dat zijn dus echt Turkmenen, etnische minderheid in Syri?, en geen Turken. Prima bericht dus. En Turkije is al sinds 1952 lid van de NAVO.
Van de NAVO ben ik niet zo heel erg op de hoogte. Aan de andere kant had ik het moeten weten omdat er ten tijde van de Koude Oorlog wel eens ruzie is geweest omdat de VS kernwapens in Turkije wilde neerzetten.Ik sta er van te kijken dat JMD dat niet wist. Die is inderdaad al een eeuwigheid NAVO partner.
Hoezo zouden die Turkmenen die Russische piloten neergeschoten hebben dan?
Nu gaat dus het hele westen achter Erdogan staan. Want die is natuurlijk zo betrouwbaar...