Eef de Kip
Well-known member
Jezus, bombardementen waar als side effect onschuldige burgers bij omkomen vind ik nog wel een discussie waard maar dit gaat mi toch echt te ver.
Pakistan wil hun inwoners die als vluchteling naar Europa gegaan is niet meer terug. Dat is dan mooi kut voor die mensen
Ik vraag me af hoe je kunt zeggen dat woensdag de scholen weer open gaan en morgen nog nietVoor Brussel blijft ook morgen het hoogste dreigingsniveau van kracht. Dat heeft premier Michel bekendgemaakt. Voor de rest van Belgi? blijft dreigingsniveau 3, het op ??n na hoogste niveau, gelden.
Morgen blijven de scholen nog dicht in Brussel, vanaf woensdag gaan ze weer open. Ook de metro rijdt morgen niet.
Bron TT
Ik vraag me af hoe je kunt zeggen dat woensdag de scholen weer open gaan en morgen nog niet
Pakistan wil hun inwoners die als vluchteling naar Europa gegaan is niet meer terug. Dat is dan mooi kut voor die mensen
Dat zou ik heel knap vinden als je nu al weet nog 1 dag nodig te hebben om de dreiging weg te nemen.Nog 1 dag nodig om nog een aantal huizen te doorzoeken en mensen op te pakken? Wel makkelijk als het dan een beetje rustig is op straat voor als er wat gebeurd.
Geen probleem. Indien er geld vanuit de Nederlandse overheid gaat naar Pakistan, dan gaat daar een streep door. Verder grenst Pakistan aan water, dus op de grens tussen internationale wateren en Pakistaanse wateren gaan die lui op een boot en zoeken ze het uit.
Ik vraag me af hoe je kunt zeggen dat woensdag de scholen weer open gaan en morgen nog niet
Ik las vandaag dat zowat alle politiemiddelen uit andere grotere steden uit het land zoals Antwerpen worden ingezet in Brussel dezer dagen. Je moet wel een heel na?eve terrorist zijn om dan in Brussel een aanslag te willen plegen.