Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Jezus, bombardementen waar als side effect onschuldige burgers bij omkomen vind ik nog wel een discussie waard maar dit gaat mi toch echt te ver.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stelletje boomknuffelaars. Alle opgepakte IS-ers moet je lekker in de ArenA vastzetten en de Toppers in Concert voorschotelen.
 

zwammy

Well-known member
Pakistan wil hun inwoners die als vluchteling naar Europa gegaan is niet meer terug. Dat is dan mooi kut voor die mensen
 

gevegt

Well-known member
Voor Brussel blijft ook morgen het hoogste dreigingsniveau van kracht. Dat heeft premier Michel bekendgemaakt. Voor de rest van Belgi? blijft dreigingsniveau 3, het op ??n na hoogste niveau, gelden.

Morgen blijven de scholen nog dicht in Brussel, vanaf woensdag gaan ze weer open. Ook de metro rijdt morgen niet.
Bron TT
Ik vraag me af hoe je kunt zeggen dat woensdag de scholen weer open gaan en morgen nog niet
 

Shayman

New member
Ik vraag me af hoe je kunt zeggen dat woensdag de scholen weer open gaan en morgen nog niet

Nog 1 dag nodig om nog een aantal huizen te doorzoeken en mensen op te pakken? Wel makkelijk als het dan een beetje rustig is op straat voor als er wat gebeurd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pakistan wil hun inwoners die als vluchteling naar Europa gegaan is niet meer terug. Dat is dan mooi kut voor die mensen

Geen probleem. Indien er geld vanuit de Nederlandse overheid gaat naar Pakistan, dan gaat daar een streep door. Verder grenst Pakistan aan water, dus op de grens tussen internationale wateren en Pakistaanse wateren gaan die lui op een boot en zoeken ze het uit.
 

gevegt

Well-known member
Nog 1 dag nodig om nog een aantal huizen te doorzoeken en mensen op te pakken? Wel makkelijk als het dan een beetje rustig is op straat voor als er wat gebeurd.
Dat zou ik heel knap vinden als je nu al weet nog 1 dag nodig te hebben om de dreiging weg te nemen.
 

erka

Well-known member
Wellicht is de dreiging al weggenomen maar hebben ze nog een dag nodig om iets te organiseren/regelen.
 

zwammy

Well-known member
Geen probleem. Indien er geld vanuit de Nederlandse overheid gaat naar Pakistan, dan gaat daar een streep door. Verder grenst Pakistan aan water, dus op de grens tussen internationale wateren en Pakistaanse wateren gaan die lui op een boot en zoeken ze het uit.

:D:D:D:D Met de PVDA in de regering zeker
 

Batigoal

Well-known member
Ik las vandaag dat zowat alle politiemiddelen uit andere grotere steden uit het land zoals Antwerpen worden ingezet in Brussel dezer dagen. Je moet wel een heel na?eve terrorist zijn om dan in Brussel een aanslag te willen plegen.
 

zwammy

Well-known member
Hij had nog geen zin in zn maagden denk ik.

Wonen zn ouders nog in Molenbeek of hebben ze die al terug naar Algerije gebonjourd?
 

erka

Well-known member
Ik las vandaag dat zowat alle politiemiddelen uit andere grotere steden uit het land zoals Antwerpen worden ingezet in Brussel dezer dagen. Je moet wel een heel na?eve terrorist zijn om dan in Brussel een aanslag te willen plegen.

Hmm Antwerpen is ook best een risicostad. Ook groot, internationaal vrij bekend en bovendien de grootste Joodse bevolking van Europa.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan