Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Ah zo bedoel je. Ik denk dat Anonymous het gewoon bij IS leden openbaar maken moet houden en mochten ze zulke informatie verkrijgen dat gewoon bij de juiste instantie neer moeten leggen. Ze Hebben al honderen IS leden offline gehaald dus wat dat betreft zijn ze goed bezig
 

gevegt

Well-known member
Ah zo bedoel je. Ik denk dat Anonymous het gewoon bij IS leden openbaar maken moet houden en mochten ze zulke informatie verkrijgen dat gewoon bij de juiste instantie neer moeten leggen. Ze Hebben al honderen IS leden offline gehaald dus wat dat betreft zijn ze goed bezig

Ze hebben aangegeven dat ze IS willen vernietigen. Dan laten ze echt geen info lekken van de vijand. Sterker, ik denk dat ze nu samenwerken met de inlichtingdiensten.
 

De Wolf

Well-known member
In jou ogen is de terrorist dus plaatsgebonden?

''Amsterdam gaat niet door, ze wijken uit naar Arnhem,blijf maar thuis met je kalasjnikov, volgende keer beter''..

Wat een onzin zeg.

Ik kan niet garanderen dat ze Oosterbeek zullen overslaan, wel zie ik de kans in de vier grote steden als grootste. Het gaat ook een beetje om aandacht en dan klinkt Amsterdam beter dan Arnhem. Bovendien zouden ze al hun zin hebben omdat er vanwege dreiging wordt aangepast.
 

Ska P 187

Well-known member
Ze hebben aangegeven dat ze IS willen vernietigen. Dan laten ze echt geen info lekken van de vijand. Sterker, ik denk dat ze nu samenwerken met de inlichtingdiensten.

Samenwerken lijkt me een groot woord. Af en toe een tip doorgeven lijkt me een realistischer weergave.
 

JFK

Well-known member
Ik kan niet garanderen dat ze Oosterbeek zullen overslaan, wel zie ik de kans in de vier grote steden als grootste. Het gaat ook een beetje om aandacht en dan klinkt Amsterdam beter dan Arnhem. Bovendien zouden ze al hun zin hebben omdat er vanwege dreiging wordt aangepast.

Aldus IS-deskundige De Wolf.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vervier sprak tenslotte ook bij iedereen tot de verbeelding. De naam doet vermoeden dat het in Walloni? ligt, maar verder kom ik niet.
 

De Wolf

Well-known member
Er was ook een tijdje geleden in de buurt van Lyon een aanslag. Die gekken kunnen overal zitten en zouden natuurlijk ook in een of ander boerengehucht wat kunnen doen. Alleen heeft Parijs natuurlijk meer effect. Meer mensen voelen zich daarbij verbonden.
 

Pascallovic

Well-known member
Waar zijn ze in Belgie mee bezig, met scholen dicht in Brussel? Hebben ze zitten slapen de afgelopen maanden of worden er sinds een week halsoverkop aanslagen beraamd?
 

JMD

Well-known member
Waar zijn ze in Belgie mee bezig, met scholen dicht in Brussel? Hebben ze zitten slapen de afgelopen maanden of worden er sinds een week halsoverkop aanslagen beraamd?
Snap het ook niet...

Je kan mij niet wijsmaken dat voor Parijs deze dreiging er niet was? Alsof er door die aanslagen in Parijs ineens meer aanslagen zouden komen.
Angst...

En hoe lang laat je dit doorgaan? Je kan toch moeilijk Brussel voor de komende weken afsluiten?
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Waar zijn ze in Belgie mee bezig, met scholen dicht in Brussel? Hebben ze zitten slapen de afgelopen maanden of worden er sinds een week halsoverkop aanslagen beraamd?

Er is er nog een op de vlucht, de kans dat hij in Belgi? of Frankrijk zit is groot te noemen.
 
Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Klopt.

Maar maakt die ene nou zoveel uit? In Molenbeek zitten er nog minstens 100... Die zaten er 2 weken terug ook al.

Die voortvluchtige heeft niks meer te verliezen, die hoeft maar op het knopje te drukken van zijn bomriem en het is klaar, die 100 zitten nu in de rats omdat ze weten dat ze in de gaten worden gehouden dus die houden zich nu stil.
 

Pascallovic

Well-known member
Er is er nog een op de vlucht, volg jij het nieuws?
Ja, die is al een week op de vlucht. Maar gaan ze nu iedere dag verschillende pleinen, hotels, scholen, metro's, musea's, etc. afsluiten zolang ze hem nog niet hebben?

Het brein van de aanslag vonden ze afgelopen woensdag ook 2 straten verder op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan