Die had een lijn getrokken v.w.b. Gebruik van Chemische wapens van Assad tegen de eigen burgers en toen Assad die lijn overtrad, gebeurde er niks.Ja, wat heeft Obama eigenlijk misdaan? Volgens mij niks.
Waarom heeft Assad zijn chemische wapens dan ingeleverd op aandringen van Poetin, als ie ze niet gebruikte?Dat bleek Assad niet te zijn geweest weet je nog?
Wat denk je dat er gebeurt als in Turkije de pleuris uitbreekt? Welkom 50 miljoen vluchtelingen uit Turkije in Europa? Ofzo?
Meerdere malen democratisch gekozen en veruit de grootste partij. Moeten we weer democratie komen brengen, maar vervolgens weer ingrijpen als het resultaat van de democratie ons niet goed uitkomt?Dus je laat een dictator zitten omdat er anders vluchtelingen komen. Vind ik eerlijk gezegd toch wel een vreemde redenatie.
Dus je laat een dictator zitten omdat er anders vluchtelingen komen. Vind ik eerlijk gezegd toch wel een vreemde redenatie.
Kent beter naar Putin leunen dan naar die gek
Meerdere malen democratisch gekozen en veruit de grootste partij. Moeten we weer democratie komen brengen, maar vervolgens weer ingrijpen als het resultaat van de democratie ons niet goed uitkomt?
40% van de bevolking buitensluiten en met de totaal verdeelde 60% verder gaan vindt jij een stabielere oplossing?Ja, het is een heel fijn land met eerlijke verkiezingen.
Dus je laat een dictator zitten omdat er anders vluchtelingen komen. Vind ik eerlijk gezegd toch wel een vreemde redenatie.
Hetzelfde kan je van de meeste Sovjetleiders zeggen.Ik durf te zeggen dat als Hoessein in Irak en Ghadaffi in Libi? er nog zaten het in die contreien een stuk rustiger was.
Zelfde als toen met Tito, die hield alles bijelkaar, niet echt democratisch maar toen hij overleed brak wel de pleuris uit in de Balkan.
Ik durf te zeggen dat als Hoessein in Irak en Ghadaffi in Libi? er nog zaten het in die contreien een stuk rustiger was.
In de jaren 80 waren er veel bomaanslagen in Europa gepleegd door Libi?rs. En er was ook nog de Lockerbie-ramp.
Ja want Hoessein heeft ook niks uitgevreten in Iran en in Koeweit.
Hetzelfde kan je van de meeste Sovjetleiders zeggen.
Het verdwijnen of verjagen van dictators heeft niet veel goeds gebracht. Integendeel zelfs. Dictators hielden de boel rustig en beheersbaar.