Buitenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Shayman, dat jij een hekel hebt aan homo's is nu wel duidelijk. Hou nou maar op met je onzin.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een hekel zou hebben aan homo's; gewoon een grove misselijke belediging van je! En een argument tegen wat ik zeg heb ik niet langs zien komen.
 

Shayman

New member
Shayman, dat jij een hekel hebt aan homo's is nu wel duidelijk. Hou nou maar op met je onzin.

Nou lieverd! Je bent al de hele dag online en je houdt je waffeltje aardig dicht... Kom ajb eens met argumenten dat ik homofoob ben of anders met je excuses dat ik gewoon gelijk heb want dat je met je gezeik alleen maar flatertjes aan het slaan bent dat lijkt mij evident. Actie klojo!
 

zwammy

Well-known member
Het is mijn, niet me. Dat is redelijke breezertaal.

Verder heeft Shayman eigenlijk wel gelijk, zoveel verkeerd zegt hij niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je moet wel politiek correct blijven. Laatst een onderzoek hoeveel mensen het niet normaal vonden dat twee homo's staan te tongen op straat. Daar kwam geloof ik een derde uit. Als je die vraag zonder het homo etiket zou stellen, dan zou het percentage nog veel hoger liggen.
 

Jozsef

New member
Buitenlands nieuws

Ik had nou ook niet het idee dat Shayman vol zit met homohaat.
Ik denk zelfs dat een meerderheid hier er net zo over denkt.
 

A345

New member
Ik had nou ook niet het idee dat Shayman vol zit met homohaat.
Ik denk zelfs dat een meerderheid hier er net zo over denkt.

Mwa, van mij mogen homo's en lesbies ook met elkaar trouwen. Ik kan voor mezelf geen enkel tegenargument daarvoor verzinnen in ieder geval.
 

Jozsef

New member

Omdat, en dat zie ik hier thuis maar al te goed, een opvoeding krijgen van zowel een man als een vrouw de ideale situatie is.
Misschien conservatief, het zal best. Feit blijft dat een kind met 2 vaders of moeders toch wat mist.
 

SanMark.

Well-known member
Omdat, en dat zie ik hier thuis maar al te goed, een opvoeding krijgen van zowel een man als een vrouw de ideale situatie is.
Misschien conservatief, het zal best. Feit blijft dat een kind met 2 vaders of moeders toch wat mist.
Zo vanaf nu bij jij een homohater.
 

Batigoal

Well-known member
Omdat, en dat zie ik hier thuis maar al te goed, een opvoeding krijgen van zowel een man als een vrouw de ideale situatie is.
Misschien conservatief, het zal best. Feit blijft dat een kind met 2 vaders of moeders toch wat mist.

Tsja, ik heb tijdens school en studie maar weinig klasgenoten gehad die geen gescheiden ouders hadden en die zijn ook allemaal goed terecht gekomen. Dus ook zonder het 'ideale gezinnetje' is het prima opgroeien.
 

Mario

Well-known member
Tsja, ik heb tijdens school en studie maar weinig klasgenoten gehad die geen gescheiden ouders hadden en die zijn ook allemaal goed terecht gekomen. Dus ook zonder het 'ideale gezinnetje' is het prima opgroeien.

Mee eens. Een kind kan net zo goed de liefde van 2 vaders of 2 moeders ontvangen. Er zijn zat kinderen uit verscheurde gezinnen of die moeten opgroeien zonder (aandacht van) ouders. Niet iedereen is geschikt om een kind op te voeden, dus als het kind terecht komt in een liefdevol gezin maakt het in principe niet uit welke geaardheid de ouders hebben.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Omdat, en dat zie ik hier thuis maar al te goed, een opvoeding krijgen van zowel een man als een vrouw de ideale situatie is.
Misschien conservatief, het zal best. Feit blijft dat een kind met 2 vaders of moeders toch wat mist.

Dat betekent dus dat vooral heel veel moslims homo zijn? Of is die opvoeding, over het algemeen, ergens anders fout gegaan?

Is toch raar? Alsof je slechter zou kunnen worden opgevoed door twee mannen of vrouwen. Dat ligt aan de persoon, niet aan hun voorkeur. Vanochtend in de winkel stond er zo'n mafkees te lachen om m'n zoon (oh, ik dacht dat hij een meisje was, hahaha), want als mijn dochter vraagt of ik haar prinsessennagellak op wil doen, dan doe ik dat, en als m'n zoon er dan naast staat, wil hij dat ook, dus dan krijgt hij mooie roze nagellak. Viel me nog mee dat de meeste mensen het w?l mooi vonden, dan wel 'vinden kunnen'.

Hou toch op met die achterhaalde meningen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan