Keyser S?ze
New member
Shayman, dat jij een hekel hebt aan homo's is nu wel duidelijk. Hou nou maar op met je onzin.
Hij heeft gewoon gelijk hoor. Homofilie kun je taalkundig gezien als een afwijking beschouwen.
Shayman, dat jij een hekel hebt aan homo's is nu wel duidelijk. Hou nou maar op met je onzin.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een hekel zou hebben aan homo's; gewoon een grove misselijke belediging van je! En een argument tegen wat ik zeg heb ik niet langs zien komen.Shayman, dat jij een hekel hebt aan homo's is nu wel duidelijk. Hou nou maar op met je onzin.
Ik had nou ook niet het idee dat Shayman vol zit met homohaat.
Ik denk zelfs dat een meerderheid hier er net zo over denkt.
Ik vind trouwen ook prima, kinderen "krijgen" is een ander verhaal wat mij betreft.
Het is mijn, niet me. Dat is redelijke breezertaal.
.
NeE HooR dIt is BreazHerTaAl.
Als ik me dat goed herinner.
Waarom?
Zo vanaf nu bij jij een homohater.Omdat, en dat zie ik hier thuis maar al te goed, een opvoeding krijgen van zowel een man als een vrouw de ideale situatie is.
Misschien conservatief, het zal best. Feit blijft dat een kind met 2 vaders of moeders toch wat mist.
Me ipv mijn is de hedendaagse versie van Breezertaal hehe.
Omdat, en dat zie ik hier thuis maar al te goed, een opvoeding krijgen van zowel een man als een vrouw de ideale situatie is.
Misschien conservatief, het zal best. Feit blijft dat een kind met 2 vaders of moeders toch wat mist.
Tsja, ik heb tijdens school en studie maar weinig klasgenoten gehad die geen gescheiden ouders hadden en die zijn ook allemaal goed terecht gekomen. Dus ook zonder het 'ideale gezinnetje' is het prima opgroeien.
Omdat, en dat zie ik hier thuis maar al te goed, een opvoeding krijgen van zowel een man als een vrouw de ideale situatie is.