Buitenlands nieuws

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Al zou het alleen voor diefstallen zijn. Als je 3 of 4x bent veroordeelt wil je dus gewoon niet deugen. Dus moven met zo'n persoon.

Klopt ook natuurlijk. Ik weet niet wat de regels in Frankrijk zijn, maar hier kom je na een veroordeling voor een bepaalde tijd niet in aanmerking voor naturalisatie. De periode dat je niet in aanmerking komt wordt langer bij ernstigere overtredingen/misdrijven en meerdere veroorddelingen worden bij elkaar opgeteld. Dus bij 5 lichtere overtredingen kom je alsnog een behoorlijke tijd niet in aanmerking.

De enige uitzonderingen zijn de echt kleine overtredingen waar niet meer dan een kleine boete als maximumstraf op staat (zoals een kleine snelheidsovertreding). Maar die worden dan ook vrijwel altijd met een schikking afgedaan en komen niet voor de rechter, net zoals in Nederland.
 

leo1949

Well-known member
Aanslag in Duitsland in Munster.
Weer met auto in publiek gereden 30 gewonden en er zijn ook doden gevallen.
Dader heeft zich zelf van het leven beroofd.
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb op die plek waar die aanslag is geweest een paar jaar geleden gewoon op het terras gezeten.
 

JMD

Well-known member
Is overigens exact 1 jaar na de aanslag in Stockholm. (ook met een truck als ik het goed onthouden heb)
 

erka

Well-known member
Jammer dat die gasten zichzelf altijd doodschieten. Ik ben voor vierendelen en levend verbranden.
 

De Wolf

Well-known member
Een IS strijder die zichzelf doodschiet? Die schiet eerst zijn revolver leeg op anderen.
 

zwammy

Well-known member
Tja, sommige mensen moeten eigenlijk het geweer andersom houden voordat ze gaan schieten.
 
Bovenaan