Buitenlands nieuws

SanMark.

Well-known member
Wat zijn er hier toch een stelletje debielen, zo luchtig er hier sommige over doen, hadden jullie ook zo'n stoere praat als je zelf of bekenden van jullie daar in gezeten zouden hebben? Vast niet.
Het valt wel mee en SanMark, of ik wel spoor? Spoort zelf niet man!
Wat je post is natuurlijk verschrikkelijk

Nou simpele Harry, als er bekenden van mij erin hadden gezeten was ik opgelucht geweest dat er nauwelijks iets was gebeurd. Maar dan had ik het dus zeker niet verschrikkelijk gevonden.

Slik jij toevallig Oestrogeentabletten ?
 

ALenstra

Well-known member
Natuurlijk is het erg, maar ik kreeg echt de indruk dat er veel doden gevallen waren gezien de toon van het bericht.
 

Pascallovic

Well-known member
Die ingestorte brug in de VS met 8 doden, dat komt eerder in aanmerking voor de term 'verschrikkelijk' dan die op hol geslagen skilift met 10 lichtgewonden. Natuurlijk erg schrikken als je er in zit, maar gelukkig is iedereen er relatief goed vanaf gekomen.
 

DeMaster

Active member
Nou simpele Harry, als er bekenden van mij erin hadden gezeten was ik opgelucht geweest dat er nauwelijks iets was gebeurd. Maar dan had ik het dus zeker niet verschrikkelijk gevonden.

Slik jij toevallig Oestrogeentabletten ?

Zult zelf wel onder de pillen zitten dorpsidioot.
 

Ska P 187

Well-known member
Jih doet ook alles om minder belasting hoeven te betalen he. Bv'tje voor de taxi en een bonnetje naar jezelf. Complimenten misschien moet je max eens een keer een mooie constructie voor je op laten stellen.
 

ElSimao

Active member
Jih doet ook alles om minder belasting hoeven te betalen he. Bv'tje voor de taxi en een bonnetje naar jezelf. Complimenten misschien moet je max eens een keer een mooie constructie voor je op laten stellen.

De belastingdienst misleidende informatie voorhouden is niet iets waar de ElSimao moreel gezien moeite mee heeft, maar claimen dat een ritje om 2 uur 'snachts van Leidseplein naar huis werkgerelateerd zou zijn, gaat simpelweg iets te ver.
 

SanMark.

Well-known member
Veroordeeld in 2010, 2011, 2014, 2016 en 2017.
Geregistreerd in 2014. Antwoord van Frankrijk: naturalisatie in 2015 van deze
klootzak nadat hij meerdere keren was veroordeeld. Leiders hebben bloed aan hun handen

Lees ik op twitter. ( moet het natuurlijk nog waar zijn)

Dat je zo'n iemand dan alsnog een Frans paspoort geeft.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Lees ik op twitter. ( moet het natuurlijk nog waar zijn)

Dat je zo'n iemand dan alsnog een Frans paspoort geeft.

Ik ben benieuwd waar die veroordelingen voor waren. Waren het geweldsdelicten of terreur-gerelateerde veroordelingen dan is het wel erg vreemd dat hij een paspoort kreeg inderdaad.
 

SanMark.

Well-known member
Al zou het alleen voor diefstallen zijn. Als je 3 of 4x bent veroordeelt wil je dus gewoon niet deugen. Dus moven met zo'n persoon.
 
Bovenaan