Buitenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Dat filmpke van die mennekes die even met zn 10en los gaan op een ober :sad:

Gelukkig gebeurde het in Tsjechi? en zien we ze even niet meer terug.
 

ElSimao

Active member
Dat filmpke van die mennekes die even met zn 10en los gaan op een ober :sad:

Gelukkig gebeurde het in Tsjechi? en zien we ze even niet meer terug.

Ja, ik ben in deze regel voor zeer zware straffen voor dit soort idiote vergrijpen. Wat bezielt die jongetjes? Hopelijk in naar een Tsjechische cel waar ze kapot geslagen worden.
 

erka

Well-known member
Hopelijk zit er een goed gezelschap zware Oost-Europese criminelen in diezelfde gevangenis.

Nederlanderschap ontnemen mag van mij ook wel met dit soort gasten. Ze zijn het niet waard. Alhoewel ik ook wel besef dat dat niet kan.
 

ALenstra

Well-known member
Het zou gaan om getrainde boksers uit Pijnacker. Ze waren wel verbaast dat ze aangehouden werden op de luchthaven.
 

zwammy

Well-known member
Zo snel inderdaad. Ik las ergens dat de pakkans daar 80% was. Dat is wat anders dan hier.
 

Pascallovic

Well-known member
Zo snel inderdaad. Ik las ergens dat de pakkans daar 80% was. Dat is wat anders dan hier.

Na 4 of 5 dagen opgepakt. Dat vind ik niet bijzonder snel. Signelamenten wel snel openbaar gemaakt, dus dat is wel goed. Daarintegen van de daders ongelovelijk dom dat ze tijdens hun aanhouding precies dezelfde kleding aanhadden als op de vrijgegeven beelden camerabeelden. Dat wordt wel herkent op een vliegveld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso is het niet een heel erg groot vliegveld en verblijft men over het algemeen niet heel lang in Praag. Dus een weekje goed opletten en je pakt zo?n groepje wel.
 

zwammy

Well-known member
Na 4 of 5 dagen opgepakt. Dat vind ik niet bijzonder snel. Signelamenten wel snel openbaar gemaakt, dus dat is wel goed. Daarintegen van de daders ongelovelijk dom dat ze tijdens hun aanhouding precies dezelfde kleding aanhadden als op de vrijgegeven beelden camerabeelden. Dat wordt wel herkent op een vliegveld.


Ahh ik dacht dat ze dezelfde dag gepakt waren.
 

ALenstra

Well-known member
Levenslang voor de Deense uitvinder Peter Madsen vanwege de duikbootmoord op de Zweedse journaliste Kim Wall.
 

JMD

Well-known member
https://www.volkskrant.nl/buitenlan...&utm_campaign=shared content&utm_content=free

De EU heeft niks geleerd van EUvsDisinfo...
Laat me raden: volgens Brussel is alles wat positief over de EU bericht correct nieuws en al het andere fakenews...

De lespakketten voor scholen zullen ongetwijfeld bestaan uit hoe goed de EU is, en dat alles wat van de EU komt waar is... :p

Gelukkig zijn er een aantal wakkere EU-diplomaten: "EU-diplomaten tonen zich niettemin sceptisch. Zij vragen zich af wie bepaalt wat 'vals en misleidend' is en vrezen ongewenste druk op de vrije nieuwsvoorziening."
Precies.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kritisch leren zijn mogen ze de kinderen best leren in het onderwijs. Alles wat zelfcensuur in de hand werkt is wat eng.
 

ElSimao

Active member
https://www.volkskrant.nl/buitenlan...&utm_campaign=shared content&utm_content=free

De EU heeft niks geleerd van EUvsDisinfo...
Laat me raden: volgens Brussel is alles wat positief over de EU bericht correct nieuws en al het andere fakenews...

De lespakketten voor scholen zullen ongetwijfeld bestaan uit hoe goed de EU is, en dat alles wat van de EU komt waar is... :p

Gelukkig zijn er een aantal wakkere EU-diplomaten: "EU-diplomaten tonen zich niettemin sceptisch. Zij vragen zich af wie bepaalt wat 'vals en misleidend' is en vrezen ongewenste druk op de vrije nieuwsvoorziening."
Precies.

De grootste verspreiders van nepnieuws zijn nou juist de mainstream-media en politici zelf. Wie waren er voor de Irak-oorlog, wie maakt er zo'n heisa om Rusland, wie pusht het verhaal dat Assad die gifgasaanvallen ingezet heeft?
 

JMD

Well-known member
De grootste verspreiders van nepnieuws zijn nou juist de mainstream-media en politici zelf. Wie waren er voor de Irak-oorlog, wie maakt er zo'n heisa om Rusland, wie pusht het verhaal dat Assad die gifgasaanvallen ingezet heeft?
Precies.

Kritisch leren zijn mogen ze de kinderen best leren in het onderwijs. Alles wat zelfcensuur in de hand werkt is wat eng.
Eens. En dus moet je niet aan die EU-lespakketten beginnen...
 

zwammy

Well-known member
H? een verwarde man steekt 8 mensen neer in Parijs. wat zou de verwarde man toch geroepen hebben?
 
Bovenaan