Musk doet het wel heel eenzijdig als ik het zo lees.
Daar lijkt het idd wel op ja. Maar dat deed die vorige eigenaar ook, alleen dan de andere kant van het spectrum.
Musk doet het wel heel eenzijdig als ik het zo lees.
Dat er naar de techbedrijven wordt gekeken is natuurlijk heel logisch. Hun invloed kunnen ze zelf sturen en wordt steeds groter. Da is een nieuw fenomeen en er zal dan ook naar gekeken moeten worden of ze zich aan de wet houden, vooral omdat het zoveel mensen aangaat.
Desnoods moeten er nieuwe wetten worden bedacht om dit in goede banen te leiden.
[/QUOTE]
O eens, helemaal, en het antisemitisme, racisme enz mag er wat mij betreft zsm af. Maar verder is de belangrijkste vraag nog steeds niet beantwoord: wie bepaalt wat desinformatie is?
Overigens vind ik het allermooiste al die mensen die klagen over X en dat Musk zo slecht is, maar dat ze dan wel blauwe vinkjes hebben, daar moet je dus voor betalen. Dus ze vinden Musk erg, maar ze betalen hem wel... Diezelfde types zeggen ook maar steeds dat ze naar andere platforms gaan (Bluesky, Mastodon), maar ze zitten nog steeds op X... Kunnen dus niet zonder aandacht.