JMD
Well-known member
Welk spandoek?Het spandoek is wel ironisch zeg 🙈🙈.
Welk spandoek?Het spandoek is wel ironisch zeg 🙈🙈.
Is dat door de Tories gekomen of is dat al langer het geval?Ook zonder deze rellen zouden er dingen veranderen in Engeland en Wales (Schotland en Noord-Ierland hebben een compleet ander rechtssysteem). Voor relatief kleine vergrijpen gaan mensen toch vrij snel de cel in. Waarmee je vaak dingen erger maakt. Recidivisme is daar ook vrij hoog vergeleken met omliggende landen.
Het is te makkelijk dat alleen bij de Tories te leggen in mijn ogen. Ja, ze hebben het erger gemaakt, maar het probleem was er ook onder eerdere regeringen.Is dat door de Tories gekomen of is dat al langer het geval?
Welk spandoek?
foto te groot. Zoek maar op solingen ist butt statt braunWelk spandoek?
Is ook wel logisch. Recidivisme bij een korte gevangenisstraf ligt 55% hoger dan bij een taakstraf.Ook zonder deze rellen zouden er dingen veranderen in Engeland en Wales (Schotland en Noord-Ierland hebben een compleet ander rechtssysteem). Voor relatief kleine vergrijpen gaan mensen toch vrij snel de cel in. Waarmee je vaak dingen erger maakt. Recidivisme is daar ook vrij hoog vergeleken met omliggende landen.
Ja, het is nog meer geworden onder de Tories. Maar ook daarvoor onder Blair bijvoorbeeld bestond dat al.Maar dat systeem van veel gevangenisstraffen bestaat dus al heel lang eigenlijk in het VK?
Voor die laatste categorie zou ik toch echt een uitzondering maken.Dat is wat je nu krijgt natuurlijk, of het nu waar is of niet. Dat het in de islam getrokken wordt.
Ik ben nogal extreem in mijn opvattingen over daders van dit soort dingen maar het maakt mij echt geen zak uit of het een verwarde moslim, een fanatieke IS-er, een Noorse neonazi, een Afrikaan van rond de evenaar, een allochtone Duitser of een gevluchte Fries is.
Criminele activiteiten eens, daar moet wat aan gebeuren.Het lijkt er op dat Frankrijk echt iets wil doen aan leugens en criminele activiteiten op SM,
Franse tv: Russische topman van berichtenapp Telegram opgepakt in Parijs
Over de reden van zijn arrestatie is officieel nog niets bekendgemaakt.nos.nl